به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۴۵۵۸۳

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی با قیمت مناسب

گروه کسب و کار: اگر جهت راه‌اندازی نمایشگاه نیاز به ساخت و طراحی غرفه دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌ها به جای خرید آن، اقدام به اجاره اسپیس نمایید.
اجاره اسپیس فریم  نمایشگاهی با قیمت مناسب
جنس این محصول از آهن است و جهت غرفه‌سازی و ساخت اتاقک‌های موقت و دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه کرایه اسپیس فریم به‌خاطر هزینه پایین و مقرون به‌صرفه بودن، مورد توجه صاحبانان نمایشگاه‌ها و غرفه‌داران قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا شما را با کاربرد و مزیت‌های اجاره اسپیس فریم، بیشتر آشنا کنیم.

اسپیس فریم چیست؟
سازه اسپیس فریم از لوله‌های بزرگ و مفتول‌های کوچک ساخته شده و دارای شکل هندسی منظمی است. این سازه در ابعاد، اندازه و طرح‌های مختلفی تولید و به‌خاطر مقاومت بالا و همچنین حمل راحت و نصب آسان، یکی از ابزارهای کاربردی جهت ساخت غرفه  شناخته می‌شود. لذا جهت اتصال لوله‌ها از جوش co2 استفاده شده که نسبت به جوش معمولی، استقامت بیشتری دارد و همین قابلیت موجب مقاومت بالای اسپیس نسبت به سازه‌های دیگر شده است. با اجاره اسپیس ارزان می‌توانید با هزینه بسیار پایین، اقدام به برپایی نمایشگاه، سالن و غرفه کنید. در ادامه به مزایای اجاره این سازه کاربردی می‌پردازیم.

مزایای اجاره اسپیس
 اسپیس نمایشگاهی یکی از پرکاربردترین سازه‌ها جهت برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌‌سازی است. این سازه ظاهری شبیه به داربست دارد با این تفاوت که از ساختار مقاوم‌تر و زیباتری برخوردار است. توجه داشته باشید که جهت برگزاری نمایشگاه، حتما لازم نیست هزینه زیادی را بابت خرید اسپیس بپردازید. شما می‌توانید با اجاره اسپیس نمایشگاهی، انواع اتاقک و غرفه را در کوتاه‌ترین زمان نصب و راه اندازی کنید. از مزایای اجاره این سازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    حمل و نقل آسان
 یکی از مزایای اجاره اسپیس، حمل ونقل آسان آن است. این سازه از آلومینیوم ساخته شده و به‌همین دلیل وزن کمی دارد و به‌راحتی می‌توان از آن جهت ساخت غرفه، سالن‌های سرپوشیده و اتاقک کوچک استفاده نمود.

•    عدم نیاز به انبار جهت نگهداری
یکی از مزایای اجاره اسپیس این است که جهت نگهداری آنها نیاز به انبار نیست. در واقع شما هر زمان که قصد برپایی نمایشگاه را داشته باشید؛ می‌توانید اقدام به اجاره این سازه کرده و بعد از پایان کار آنها را تحویل دهید. اما در صورتی که قصد خرید اسپیس را دارید؛ باید حتما به دنبال یک انبار جهت نگهداری آن باشید که مطمئنا هزینه‌های زیادی برای شما در پی خواهد داشت.

•    ایجاد غرفه‌های زیبا
در زمان برپایی نمایشگاه، زیبایی فضا تاثیر بسیاری در جلب توجه مشتریان دارد. این سازه با مواد مخصوصی آبکاری شده و از این‌رو جلوه زیبایی به غرفه‌ها می‌بخشد. اسپیس نسبت به بقیه سازه‌ها، فضای زیبایی ایجاد می‌کند و به‌همین دلیل مورد توجه صاحبان نمایشگاه و غرفه‌داران قرار گرفته است.

•    قیمت ارزان
تولید اسپیس فریم از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه و زنگ‌زدگی، موجب افزایش قیمت این سازه شده است. به دلیل قیمت بالای خرید این سازه، بسیاری از مراکز فروش اسپیس اقدام‌ به اجاره آن می‌کنند. افرادی که جهت کسب‌وکار خود نیاز به ایجاد اتاقک و غرفه دارند؛ می‌توانند با اجاره این سازه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

images_1656999077.png

•    امکان برپایی غرفه در هر شرایط آب‌وهوایی
یکی از مزیت‌های اجاره اسپیس برپایی غرفه در هر شرایط آب‌وهوایی است. این سازه از مواد مقاوم و ضد زنگ تولید شده و غرفه‌داران می‌توانند بدون نگرانی در هر شرایطی غرفه‌های خود را برپا کنند‌.

•    ایمنی بالا
این سازه بعد از قرارگیری لوله‌ها در کنار هم، شکل هندسی منظمی به خودش می‌گیرد و همین باعث تقسیم وزن وارده بر کل سازه می‌شود. از این‌رو به دلیل استحکام بالا، نگرانی بابت تخریب آن وجود ندارد.

کاربرد اسپیس فریم
اسپیس فریم به‌خاطر سهولت در جابه‌جایی، نصب سریع و آسان، قیمت مناسب و طرح‌های متنوع جهت ساخت انواع غرفه و اتاقک‌های موقت و دائم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با اجاره اسپیس در مدت زمان کوتاهی این سازه را تهیه کرده و نیاز خود را برطرف کنید. در ادامه به برخی از  کاربردهای اسپیس فریم اشاره می‌کنیم.
•    یکی از موارد کاربرد این سازه، ایجاد نمایشگاه و غرفه‌های جذاب جهت معرفی محصولات و خدمات به مشتریان است. بعد از نصب این سازه می‌توانید کف و سقف آن را با بنر، چوب‌های سبک و غیره بپوشانید و با نورپردازی، فضایی زیبا جهت ارائه محصولات خود خلق کنید.
•    از اسپیس فریم جهت ساخت سن نمایش، صحنه نمایش، استیج کنسرت و غیره استفاده می‌شود. البته وزن باری که وارد می‌شود باید به طور دقیق محاسبه شود تا هیچ‌گونه نگرانی بابت تخریب آن وجود نداشته باشد.
•    از این سازه جهت ساخت انواع فضاهای موقت در کارگاه‌های ساختمانی، پروژه‌های راه‌سازی و غیره استفاده می‌شود.
•    از دیگر کاربردهای اسپیس فریم می‌توان به ساخت قفسه، قاب بنر، تابلوهای تبلیغاتی، طاق و طاقچه، طراحی فضای ورودی موقت و غیره اشاره کرد.

قیمت اجاره اسپیس نمایشگاهی
یکی از بهترین روش‌ها جهت برپایی غرفه‌های نمایشگاهی کرایه اسپیس فریم است. البته قیمت اجاره اسپیس ثابت نیست و عوامل مختلفی بر آن تاثیرگذار هستند که می‌توان به مساحت غرفه، تعداد شاخه‌های اسپیس، نحوه نصب، مواد سازه و مقاومت آن و مدت زمان اجاره اشاره کرد. البته در بین این موارد جنس سازه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت نهایی آن است. به‌طور کلی این سازه، قیمت بالایی دارد و برای افرادی که به‌دنبال ساخت مکان و غرفه‌های موقتی هستند؛ مقرون به صرفه نیست، زیرا بعد از جمع‌آوری، باید انباری را برای نگهداری آنها در نظر بگیرند. از این‌رو اجاره اسپیس نمایشگاهی یکی از راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها جهت ساخت غرفه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود.

images_1656999528.png

اجاره اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی
اگر جهت ساخت غرفه و اتاقک به‌دنبال اجاره اسپیس یا اجاره داربست نمایشگاهی هستید؛ ابتدا باید با تفاوت‌های آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از تفاوت‌های این دو سازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    اسپیس فریم نسبت به داربست نمایشگاهی ظاهر زیباتری دارد و می‌تواند جلوه زیباتری را به فضا ببخشد.
•    اسپیس فریم دارای وزن کمتر و استحکام بیشتری است.
•    از دیگر تفاوت‌های آنها می‌توان به ساخت سازه‌های مختلف اشاره کرد. اسپیس نمایشگاهی در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و از این‌رو می‌توان با آن، سازه‌های مختلفی را ساخت.

خرید یا اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج
 کدام گزینه برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟ خرید یا اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج؟ اگر شغل شما به گونه‌ای است که مدام در حال طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی در تهران و کرج هستید؛ خرید اسپیس فریم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با اینکه در ابتدا باید هزینه زیادی را بابت خرید آن بپردازید، اما به دلیل اینکه به‌طور پیوسته مشغول ساخت غرفه هستید؛ این گزینه برای شما مقرون به‌صرفه‌تر است. همچنین دیگر لازم نیست هر بار هزینه‌ای را بابت اجاره آن پرداخت کنید. اگر برای اولین بار به فکر راه اندازی غرفه‌های نمایشگاهی افتادید و فعلا تصمیمی برای برپایی چنین غرفه‌هایی در آینده نداریدغ اجاره اسپیس فریم بهترین گزینه خواهد بود.

شرکت تولیدی اسپیس فریم گستر
شرکت اسپیس فریم گستر در زمینه فروش سازه اسپیس با ارائه بهترین کیفیت آبکاری در سایزهای استاندارد، اجاره اسپیس فریم با کیفیت و قیمت مناسب، ساخت سن، استیج و سوله با اسپیس،  فروش چادر نمایشگاهی، فروش اسپیس دست دوم وغرفه سازی فعالیت می‌کند. جهت خرید یا اجاره اسپیس در سراسر کشور می‌توانید به آدرس اینترنتی https://framespace.ir مراجعه کرده و از طریق راه‌های ارتباطی با مدیران و مشاوران این شرکت تماس حاصل فرمایید.
 
کلام پایانی
در این مقاله شما را با مزایای اجاره اسپیس و کاربرد آن آشنا کردیم. امروزه جهت غرفه‌سازی و ایجاد فضاهای موقت، اجاره این سازه بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از خرید آن است. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را جهت راه‌اندازی نمایشگاه بگیرید‌.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها