به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۴۵۶۰۰

وینیسیوس: نوبت توپ طلای من هم می‌رسد

وینیسیوس: نوبت توپ طلای من هم می‌رسد
گروه ورزشی: مهاجم برزیلی تاکید کرد که در آینده توپ طلا را به دست خواهد آورد.وینیسیوس جونیور فصل رویایی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت و از بهترین بازیکنان این تیم بود. او گل قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند تا محبوبیت زیادی را به دست آورد.
 
وینیسیوس گفت: من زیاد مصاحبه دوست ندارم چرا که همواره سوال‌های تکراری از من پرسیده می‌شود. دوباره تاکید می‌کنم که هر بار گلم را در فینال لیگ قهرمانان اروپا نگاه می‌کنم غرق در شادی می‌شوم. فکر نمی‌کنم شادی در جهان بهتر از گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا وجود داشته باشد آن هم اگر منجر به قهرمانی تیم شود.او درباره اختلاف با کریم بنزما گفت: رسانه‌ها چیزهای زیادی در این زمینه می‌نویسند. یک روز بنزما با من تماس گرفت و گفت که تو می‌دانی که من چقدر بهت علاقه دارم. آن چه که درباره احساس من نسبت به تو نوشته‌اند درست نیست. من به بنزما باور دارم و رابطه بسیار خوبی با هم داریم.
 
این بازیکن برزیلی ادامه داد: بنزما می‌داند که چگونه با من برخورد کند. من علاقه زیادی به او دارم و قبل از این که راهی رئال شوم بازی‌های این بازیکن را نگاه می‌کردم. برایم باور نکردنی است که امروز در کنار او بازی می‌کنم. بنزما من را جزو ۵ بازیکن برتر جهان معرفی کرده است که این من را بسیار خوشحال کرد.

او درباره شانس خود برای کسب توپ طلا گفت: به نظرم این تنها مساله زمان است و من هم روزی این جایزه بزرگ را کسب می‌کنم. بنزما در ۳۵ سالگی به این جایزه خواهد رسید و مودریچ هم در ۳۳ سالگی آن را به دست آورد. من هنوز بازیکن جوانی هستم و سال‌های زیادی پیش‌رو دارم. هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به این جایزه بزرگ دارم. دوست ندارم که زیاد درباره خودم صحبت کنم اما من در فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گل زدم و در یک چهارم هم یک پاس کلیدی دادم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها