به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۴۵۶۰۹

امید اسکوچیچ به آزمون و طارمی در جام جهانی

امید اسکوچیچ به آزمون و طارمی در جام جهانی
گروه ورزشی:رسانه انگلیسی زبان به سختی رقابت در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت که تیم ملی کشورمان در آن حضور دارد.تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است در گروه دوم با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت کند.
 
در همین رابطه سایت «soccer.nbcsports» انگلیس در گزارشی به سختی گروه دوم پرداخت و نوشت: با قرار گرفتن انگلس، آمریکا، ولز و ایران در گروه B، این یک گروه کاملاً سخت و پر از روایت است.آیا سه شیرها می‌توانند با حداقل سر و صدا به مرحله بعد بروند یا آمریکا، ولز و ایران باعث ناراحتی خواهند شد چرا که آنها مدافعان مستحکمی به همراه مهاجمان با استعدادی دارند که می توانند تنها در یک لحظه یک بازی را ببرند.

از هری کین که انگلیس را هدایت می‌کند و گرت بیل که هدایت تیم ولز را برعهده دارد تا کریستین پولیشیچ که می‌تواند آمریکا را به سمت دور حذفی سوق دهد. امیدهای ایران هم به دو مهاجم پرکار یعنی سردار آزمون و طارمی است. تمام این شرایط نشان می دهد رقابت در گروه دوم سخت است.بسیاری بر این باورند که انگلیس بیشترین شانس را دارد، اما ولز، آمریکا و ایران شانس‌شان برای صعود مساوی است و رده بندی جهانی آنها نشان می‌دهد که این گروه چقدر سخت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها