به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۴۵۶۳۱

تمام درهای پرسپولیس برای همیشه بسته شد

تمام درهای پرسپولیس برای همیشه بسته شد
گروه ورزشی: زخم کاری اما وقتی برای ستاره سرخ ها رقم خورد که او در قامت یک ستاره به تهران برگشته بود. رامین این‌بار در یک برنامه تلویزیونی تلویحا از هم‌تیمی‌ها انتقاد کرد و مدعی شد که مکمل خوبی در این تیم ندارد.
به کار بردن عبارتِ «فهرست مازاد» برای بازیکنی که قراردادش با باشگاه رسما به پایان رسیده، انتخاب چندان درستی نیست اما به هر حال تردیدی وجود ندارد که پرسپولیسی‌ها خواهان ادامه همکاری با رامین رضاییان نبودند و او جایی در نقشه‌های یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید نداشت. او با ناراحتی از پرسپولیس جدا شد و مثل همیشه احساساتش را به شکل علنی در معرض دید عموم قرار داد. مدافع راست سابق قرمزها انتظار داشت که فصل جدید را هم در ترکیب این تیم سپری کند اما باشگاه هیچ تمایلی برای حفظ او نشان نداد.

سرخ‌ها برای تقویت سمت راست خط دفاعی به سراغ دانیال اسماعیلی‌فر رفتند و در واقع جانشین رامین را حتی قبل از جدایی رسمی او انتخاب کردند. حالا رامین راهی قطر شده و دیگر در فوتبال ایران حضور ندارد تا پروژه بازگشت برای این بازیکن، یک پروژه شکست‌خورده تلقی شود. سؤال کلیدی اما اینجاست که بازیکنی با این کیفیت و این پتانسیل، چطور به یک مهره نخواستنی در پرسپولیس تبدیل شده است؟ این درست همان ماجرایی است که اثبات می‌کند یک بازیکن را نباید تنها با مجموعه‌ای از قابلیت‌های فنی توصیف کرد. آنچه بر رامین گذشته، بیشتر نتیجه مجموعه‌ای از رفتارهای این بازیکن است؛ رفتارهایی که معمولا در چارچوب یک تیم فوتبال نمی‌گنجند. سازهای ناکوکی که گاهی تمام یک هارمونی را از بین می‌برند.

رامین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محبوبیتی فراتر از انتظار در پرسپولیس دست پیدا کرد. او فقط چندماه بعد از ملحق‌شدن به باشگاه، به یکی از پرتکرارترین اسم‌ها روی سکوهای هوادار پرسپولیس تبدیل شد. بازیکنی با استارت‌های بلند، سانترهای خوب، ضربه‌های ایستگاهی دیدنی و فرم فیزیکی ایده‌آل که به‌راحتی از دیگران متمایز می‌شد. نخستین رشته‌های الفت رضاییان و پرسپولیس اما وقتی پاره شد که این بازیکن در یک تصمیم عجیب و ناگهانی به ریزه‌اسپور ترکیه رفت.

او نه‌تنها خودش را در این موقعیت عجیب قرار داد، بلکه مهدی طارمی را هم با خودش همراه کرد تا عصبانیت پرسپولیسی‌ها را به نقطه اوج برساند. رضاییان هم مثل مهدی خیلی زود پشیمان شد و برگشت اما تا پایان فصل دیگر آن مهره سابق برای برانکو نشد. ماجرای درگیری با علی علیپور در یکی از اردوها هم عملا کار او را در این باشگاه تمام کرد. این دومین شکاف عمیق بین این ستاره و پرسپولیسی‌ها به‌حساب می‌آمد.

زخم کاری اما وقتی رقم خورد که او در قامت یک ستاره به تهران برگشته بود. رامین این‌بار در یک برنامه تلویزیونی تلویحا از هم‌تیمی‌ها انتقاد کرد و مدعی شد که مکمل خوبی در این تیم ندارد. مصاحبه‌ای که خشم کادرفنی را برانگیخت و هم‌تیمی‌ها را نیز عصبانی کرد. رضاییان با آن مصاحبه، آخرین اشتباهش را هم انجام داد و همه درها را در پرسپولیس به روی خودش بست؛ ستاره‌ای که به‌صورت موازی، تیم ملی را هم از دست داده و حالا دیگر هیچ سهمی از فوتبال ایران ندارد. بازیکنی که حواشی متعدد، درجازدن در فوتبال قطر و زندگی اینستاگرامی، روی توانایی‌های انکارنشدنی فوتبالش سایه انداخته‌اند.

ماجرای رامین، یادآور آن ویدئوی معروف و خنده‌دار فردی با لهجه شیرین مازنی است که مدام تکرار می‌کرد: «گل به‌خودی، گل نیست؟» بله، گل‌به‌خودی هم گل است، اما وقتی که آن را حریف به ثمر رسانده باشد! رامین با چند گل‌به‌خودی، پیراهن پرسپولیس را از خودش گرفت.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: رامین رضاییان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها