به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۴۵۶۴۰

رسمی؛ مدافع جوان ایتالیایی به اینتر پیوست

رسمی؛ مدافع جوان ایتالیایی به اینتر پیوست
گروه ورزشی:رائول بلانووا، مدافع راست کالیاری، با امضای قراردادی چهار ساله به اینتر ملحق شد.به گزارش "ورزش سه"، از مدتی قبل شایعاتی درباره علاقه اینتر به جذب این بازیکن به گوش می‌رسید و مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده بود. 
 
بسیاری از منابع خبری معتقد بودند که این بازیکن قرار است با قراردادی قرضی و با بند خرید اجباری به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه شود اما در نهایت اینتر و کالیاری برای انتقال دائمی او به توافق رسیدند. او روز دوشنبه در زمین تمرین اینتر حاضر شد تا تست‌های پزشکی پیش از امضای قراردادش را انجام دهد و این باشگاه دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که بلانووا به اینتر پیوسته است. 

اینتر در چند روز گذشته عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته و روزهای شلوغی را سپری کرده است. آنها تا به حال روملو لوکاکو را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته و کریستین اصلانی را نیز از امپولی به خدمت گرفتند. این تیم همچنان از فصل آینده می‌تواند از حضور آندره اونانا به همراه هنریک میختاریان در ترکیبش بهره ببرد که از آژاکس و رم به عنوان بازیکن آزاد به این تیم اضافه شده‌اند. 

بلانووای 22 ساله کارش را در تیم جوانان میلان آغاز کرد اما اولین بازی حرفه‌ای خودش را در تیم فرانسوی بوردو در رده بزرگسالان انجام داد. او پیش از این در لیگ ایتالیا نیز در تیم‌هایی چون آتالانتا و پسکارا بازی کرده و در سال 2021 به کالیاری پیوست و فصل گذشته نیز 31 بازی در ترکیب این تیم انجام داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها