به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۴۵۶۴۲

گالتیه - پایان زرق و برق در پی اس هالیوود

گالتیه - پایان زرق و برق در پی اس هالیوود
گروه ورزشی:کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، روزهای جذاب و دشواری را در این تیم در پیش دارد.به گزارش "ورزش سه"، گالتیه مرد چالش‌ها است. این مربی متولد مارسی آماده است تا پس از انتخاب به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن با مهم‌ترین چالش دوران فوتبالش روبرو شود. این باشگاه فرانسوی که فصل گذشته برای دهمین بار قهرمان لیگ فرانسه شد باز هم در هدفش برای فتح لیگ قهرمانان ناکام ماند و در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها برابر رئال مادرید شکست خورد و حذف شد. گالتیه در حالی قدم به این تیم گذاشته که کسی در بزرگی و درخشش بازیکنان آنها تردیدی ندارد اما فاصله ‎ها در این تیم همچنان بسیار زیاد است. در این مطلب وظایف دشوار پیش روی گالتیه را بررسی می‌کنیم.
 
1. ترکیب امباپه، نیمار و مسی
این یکی از ناراحتی‌های هواداران پاری سن ژرمن در پایان فصل 22-2021 بود. این که چطور چنین مثلث هجومی‌ای که از سه فوتبالیست برتر قرن تشکیل شده چنین نمایشی را در طول فصل ارائه کرد؟ تنها امباپه که بار دیگر و برای سومین بار در طول دوران فوتبالش به عنوان بهترین بازیکن لیگ فرانسه انتخاب شد توانست سطح خودش را حفظ کند اما همراهی تیمی خاصی را از خودش به نمایش نگذاشت. 

آیا این اشتباه مائوریسیو پوچتینو بود که نتوانست از آنها درست استفاده کند؟ استفاده از لیونل مسی در سمت راست خط حمله شاید سوالاتی را ایجاد کرده باشد. ایده استفاده از مسی در خط عقب و حضور نیمار و امباپه در جلو ایده‌ای بود که گاهی مطرح می‌شد. گالتیه که خط دفاع سه نفره را ترجیح می‌دهد شاید از سیستم 2-1-4-3 استفاده کند. در این صورت مسی که بدترین فصل آماری خودش در 15 سال اخیر را تجربه کرده همچنان فرصت رهبری خط حمله در تمامی فصل را خواهد داشت.

2. انتخاب قطعی در پست‌های خاص
بحثی که در تمام طول فصل گذشته در رختکن پی اس جی وجود داشت در ماه آگوست آغاز شد. جانلوییجی دوناروما یا کیلور ناواس؟ این دروازه‌بان جوان 23 ساله یا آن دروازه‌بان باتجربه 35 ساله؟ در حالی که پوچتینو نمی‌دانست چطور باید شماره یکش را مشخص کند، گالتیه می‌داند که باید یک انتخاب مشخص در این زمینه داشته باشد. 

دوناروما در ماه آوریل در گفتگو با اسکای اسپورت گفته بود:« من رابطه بسیار خوبی با ناواس دارم اما همانطور که او هم گفته است، این شرایط نه برای من و نه برای او آسان نیست. شرایط مطمئنا باید تغییر کند.»
شرایط در پست مدافع میانی هم باید تغییر کند، جایی که احتمالا میلان اشکرینیار به آن اضافه شده و موقعیت جدیدی را ایجاد خواهد کرد. زوج کیمپمبه و مارکینیوش شاید از یکدیگر جدا شوند. حضور اشکرینیار و بازگشت احتمالی سرخیو راموس به میادین باعث می‌شود که خط دفاعی پی اس جی متحول شود. 

گالتیه همچنین امیدوار است بازیکنی را پیدا کند که بتواند زوج مارکو وراتی در خط میانی این تیم باشد. سال‌هاست که هیچ بازیکنی به اندازه کافی خوب نبود که بتواند زوج یا رقیب این بازیکن ایتالیایی باشد. آنها بازیکنان زیادی مانند لئاندرو پاردس، آندر هررا، جورجینیو واینالدوم، ادریسا گه‌یه، دانیلو پریرا و حتی رافینیا را امتحان کردند. حالا لوییز کامپوس امیدوار است که ویتینیا بتواند این نیاز گالتیه را برآورده کند.ک
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها