به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۴۵۶۶۹

یوونتوس منتظر دو ستاره؛ دی‌ماریا و پوگبا

گروه ورزشی: باشگاه یوونتوس اعلام کرد پل پوگبا و آنخل دی‌ماریا، دو خرید جدید باشگاه، روز شنبه آینده در تورین خواهند بود.
یوونتوس منتظر دو ستاره؛ دی‌ماریا و پوگبا
رسانه‌ها در ایتالیا اعلام کردند باشگاه یوونتوس منتظر ورود دو خرید تابستانی‌اش، آنخل دی‌‌ماریا و پل پوگبا، به باشگاه از روز شنبه آینده است. دو ستاره‌ای که یووه موفق شد امسال تابستان به‌عنوان بازیکنان آزاد به‌خدمت بگیرد.
پل پوگبا بعد از ترک باشگاه منچستریونایتد به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاه سابقش، یوونتوس پیوست. آنخل دی‌ماریای آرژانتینی هم بعد از پایان قراردادش با پاری‌سن ژرمن پای قرارداد با یوونتوس را امضا کرد.

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا این دو ستاره روز شنبه هفته آینده در شهر تورین حضور خواهند یافت تا مراحل پایانی قراردادشان انجام شده و قرارداد رسمی بین این دو ستاره و یوونتوس امضا شود.
پل پوگبا در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 بازیکن یوونتوس بود و سپس راهی منچستریونایتد شد. او در هر چهار فصل حضورش در تورین با پیراهن یوونتوس فاتح اسکودتو شده است.

با پایان قرارداد آنخل دی‌ماریا با پاری‌سن ژرمن، شایعات زیادی درباره مقصد آینده او مطرح بود. با اینکه مشخص شده بود که او بیشتر مایل است راهی تورین شود اما بعد از مطرح شدن احتمال پیوستن او به بارسلونا، برای مدتی مشخص نبود او در نهایت راهی بارسلون خواهد شد یا تورین. اما حالا دیگر قطعی است که دی‌ماریا فصل آینده با پیراهن بیانکونری بازی می‌کند و قرارداد او با این باشگاه روز شنبه امضا خواهد شد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها