به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۴۵۶۷۱

پیام عارف به مدیران؛ مشکلی برای تمدید ندارم

گروه ورزشی: عارف غلامی در پیامی به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد که حاضر است قراردادش را با آبی‌ها تمدید کند.
پیام عارف به مدیران؛ مشکلی برای تمدید ندارم
یکی از بازیکنان استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل بعد نامشخص است، عارف غلامی نام دارد که این روزها درگیر بررسی پیشنهاداتی است که از سوی باشگاه‌های قطری به دست او رسیده است.
طبق اطلاعات به دست آمده، عارف از سوی دو باشگاه العربی و قطر اس سی دارای پیشنهادات جذابی است و اکنون در کشور امارات در حال مذاکره با تیم‌های خواهانش است تا تصمیم خود را برای فصل بعد اعلام کند.
با وجود اینکه غلامی دو پیشنهاد قطری را در جیب خود دارد اما این بازیکن تمایل دارد در سال منتهی به جام جهانی به کارش در استقلال ادامه دهد و خبرنگار ورزش سه مطلع شده که او حتی برای مدیران باشگاه پیامی را ارسال کرده مبنی بر اینکه حاضر است با مبلغی بسیار پایین‌تر از پیشنهاد باشگاه‌های قطری و تیم‌های داخلی که خواهان جذب او هستند، قراردادش را تمدید کند.


به هر شکل انتخاب تیم فصل بعد غلامی نیز یکی از علامت سوال‌های هواداران استقلال است و باید دید این مدافع جوان در جمع آبی‌ها ماندگار خواهد شد یا خیر.
غلامی که پس از پارگی رباط صلیبی با مدیران وقت دچار مشکل شد و حتی هزینه‌های درمانش را شخصا پرداخت کرد، در بهترین زمان ممکن به استقلال بازگشت و با وجود جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند توانست در کنار سیلوا و دانشگر جای خالی آنها را پر کرده و به یکی از ارکان موفقیت تیم مجیدی تبدیل شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها