به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۴۵۶۸۱

راز های موفقیت در اینستاگرام

گروه کسب و کار: رازهای موفقیت در اینستاگرام ساده ولی در عین حال مهم هستند.داشتن تعامل، هشتگ گذاری درست، محتوای مناسب و داشتن استراتژی محتوایی از مهم ترین این اسرارند.
راز های موفقیت در اینستاگرام
چگونه در 5 مرحله به موفقیت در اینستاگرام برسیم؟
یادگیری رازهای موفقیت در اینستاگرام فقط مربوط به تعداد فالوورها نیست. بلکه، موفقیت در اینستاگرام از تعداد مخاطبان درگیر و محتوای عالی به دست می آید. البته خرید فالوور و ویو برای صفحه ای که به تازگی راه اندازی شده است نیز می تواند کمک کننده باشد. ممکن است فکر کردن در مورد اطمینان از نتایج موفقیت‌آمیز زمانی که به تازگی یک استراتژی بازاریابی اینستاگرامی را شروع می‌کنید سخت به نظر برسد، اما متوجه خواهید شد که همان رویکرد برنامه‌ریزی دقیق به شما کمک زیادی می‌کند. ما یک راهنمای پنج مرحله ای ساده اما بسیار مؤثر در مورد چگونگی موفقیت در اینستاگرام گردآوری کرده ایم. شما می توانید این نکات را برای تقویت استراتژی خود دنبال کنید.

راز های موفقیت در اینستاگرام
رازهای موفقیت در اینستاگرام

 استراتژی محتوایی خود را برنامه ریزی کنید
احتمالاً شما نیز می‌دانید که پست کردن چند عکس یا ویدیو برای موفقیت در اینستاگرام کافی نیست. در عوض، باید یک استراتژی محتوا درست مانند هر کمپین بازاریابی دیگری ایجاد کنید. در اینجا چند دستورالعمل خاص برای اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم تا بتوانیم علاوه بر داشتن یک پیج خاص پست های خود را وارد اکسپلور نیز کنیم و پله های موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنیم.
چگونه وارد اکسپلور شویم؟ برای موفقیت در اینستاگرام و ورود به دروازه اکسپلور باید در مورد بهترین پست ها در حوزه فعالیت خود تحقیق کنید، رقبای خود را دنبال کنید و پست های آنان را بررسی نمایید. 5 تا 10 رقیب (مثلا مارک های مشابه) را پیدا کنید و پست های برتر آنها را در چند ماه گذشته مستند کنید. موارد مشترک در همه آنها را علامت بزنید. نکات مربوط به محصول، رنگ‌ها، عکس‌های افراد و آیتم های دیگر و ببینید چه چیزی در موفقیت آنها موثر است. این موضوع به معنای کپی کردن ازصفحات دیگران نیست.

در مرحله بعد برای موفقیت در اینستاگرام شروع به ساخت انبوهی از محتوا پیرامون موضوع یا ایده های مشابه کنید. با  استفاده از تقویم محتوایی پست های با کیفیت را به طور منظم منتشر کنید. سعی کنید با محتوای خود تا حد امکان منحصر به فرد باشید. در حالی که گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، یک کار خلاقانه در اینستاگرام جواب می دهد و راه های قابل اعتماد زیادی برای الهام گرفتن از ایده های پست اینستاگرام وجود دارد. روی ابزارهای ویرایش عکس برای محتوای خود سرمایه گذاری کنید. چه Adobe Photoshop یا VSCO باشد، محتوای شما باید خیره کننده باشد تا چشم مخاطب را به خود جلب کند. عکاسی زیبا و نفس گیر همیشه توجه بینندگان را به خود جلب می کند. محتوای بهتر منجر به تعامل بیشتر می شود. وقتی دنبال‌کنندگان واقعاً از مطالبی که پست می‌کنید لذت می‌برند و مشتاقانه منتظر آن هستند، شانس خود را برای تبدیل آن‌ها به یک مشتری افزایش می‌دهید.

از هشتگ های معتبر استفاده کنید
برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام به عنوان یک نام تجاری در شبکه های اجتماعی، شما به نوعی بازارپسندی نیاز دارید. این یک مرز باریک بین تبلیغاتی بودن و مدبر بودن است. بر اساس شاخص Q3 Sprout Social 2016 ، 57٪ از کاربران برندها را در شبکه اجتماعی دنبال نمی کنند زیرا آنها بیش از حد تبلیغاتی هستند. برای اینکه از تبلیغات بیش از حد جلوگیری کنید، اما همچنان برای برند خود نیز بازاریابی کنید، از هشتگ های مارک اینستاگرام استفاده کنید. آمار مهمی وجود دارد که نشان می دهد از هر 10 هشتگ در اینستاگرام، هفت مورد برند هستند. این بدان معناست که هشتگ شما باید منحصر به فرد، به یاد ماندنی و جذاب باشد.

استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام
نکته حرفه ای که برای موفقیت در اینستاگرام باید به یاد داشته باشید این است که هشتگ انتخابی خود را به طور کامل بررسی کنید زیرا گاهی اوقات ممکن است با چیز دیگری مرتبط باشد.کمپین هشتگ خود را کامل کنید. بسیار مهم است که بدانید هشتگ های شما چگونه کار می کنند تا بتوانید قبل از اینکه خیلی دیر شود تنظیمات لازم را انجام دهید. با کمک ابزارهای تجزیه و تحلیل هشتگ، می‌توانید به راحتی در مورد کلیدواژه‌های برتر خود و بیشترین هشتگ‌های درگیر در اینستاگرام اطلاعاتی کسب کنید.

 فراخوانی برای اقدام داشته باشید
برای موفقیت در اینستاگرام سؤالی وجود دارد که هر شرکت یا شخصی باید در مورد استراتژی اینستاگرام خود از خود بپرسد. چه چیزی باعث می شود کاربران، برند شما را دنبال کنند و با آن درگیر شوند؟ همانطور که قبلا ذکر کردیم، داشتن عکس های زیبا مطمئنا به جذب فالوور ، افزایش ویو ، لایک و کامنت پست هایتان کمک می کند. برخی برای افزایش دنبال کنندگان خود اقدام به خرید فالوور میکنند. برخی این مورد را نمیپسندند اما باید از آن ها پرسید آیا از اهمیت خرید فالوور فیک با خبر هستند؟ با این حال، اگر درخواست مناسبی برای اقدام نداشته باشید، چگونه مخاطبان شما می‌دانند گام بعدی شما چیست؟ افزایش
فالوور به هر روشی میتواند به زیبایی و جذابیت پیجتان کمک کند؛ حتی با خرید آن!
کپشن اینستاگرام برای یک حساب کاربری موفق ضروری است. کپشن تمام چیزی را که مخاطبان شما نیاز دارند به آنها می‌دهد، از محصولات و خدمات شما گرفته تا درخواست‌های ضروری برای پیشبرد صفحه تان. می توانید از زیرنویس اینستاگرام برای برجسته کردن همکاری ها و طرح های جدیدتان استفاده کنید.
اینستاگرام منحصربه‌فرد است زیرا فقط یک لینک را در بیو کاربر مجاز می‌کند. این یک روش معمول است که کپشن های شما بازدیدکنندگان را به لینک موجود در بیو اینستاگرام شما هدایت می کند. به همین دلیل لینک پیوند صفحه تان باید تا حد امکان مرتبط و به روز باشد. برای این منظور می‌توانید از صفحه‌ساز مخصوص اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از یک صفحه فرود منحصر به فرد، کاربران را از محتوای خاص اینستاگرام به یک صفحه کاربردی هدایت می کنید که با هدف آن پست، هماهنگ است.

برای موفقیت در اینستاگرام با کاربران تعامل داشته باشید
برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام باید بلد باشید با کاربران تعامل پایاپای داشته باشید. اگر در ساخت برند خود در اینستاگرام نسبتاً تازه کار هستید، لازم است گام‌های کوچکی برای ایجاد تعامل بردارید. برندهای کوچکتر می توانند از طرفداران و دنبال کنندگان خود در این زمینه کمک بگیرند. برخی از بزرگترین طرفداران شما ممکن است در حال حاضر محتوای عالی اینستاگرام تولید کنند. سعی کنید ببینید آنها چگونه می توانند با برند شما همکاری کنند تا برای هر دو طرف مفید باشد. پروفایلتان را تا میتوانید جذاب کنید! ساخت پیج جذاب در اینستاگرام میتواند تعامل شما را با سایر کاربران افزایش داده و نظرات آنها را به خود جلب کنید.

تعامل با کاربران در اینستاگرام

برای موفقیت در اینستاگرام از تعاملات رباتیک اجتناب کنید. هیچ کس نمی خواهد با یک پیام خودکار که از طریق ربات ارسال می شود ارتباط برقرار کند، بنابراین از پاسخ های رباتیک خودداری کنید. حتی برندهای بزرگ زمانی را اختصاص می دهند تا به دنبال‌کنندگان خود پاسخ دهند. لازم نیست مکالمه کامل باشد، اما پاسخ دادن می تواند در تعامل اینستاگرام شما معجزه کند.

 با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بسیاری از برندها محتوای تولید شده توسط کاربر را برای ارتباط با کاربران دیگر، همکاری در محتوا و تبلیغ اینستاگرام یکدیگر ترکیب می کنند. بنابراین، برندها باید تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی خود را پیدا کنند که در واقع می توانند تعامل و بحث پیرامون شرکت شما را افزایش دهند. در اینجا مراحل کلیدی برای یافتن اینفلوئنسرها در اینستاگرام را آورده ایم.
از طریق کمپینگ ها با اینفلوئنسرها تعامل داشته باشید اما مستقیماً در مورد همکاری سؤال نکنید. در مورد محتوای آنها نظر دهید یا چند سوال که مربوط به فعالیت شما است بپرسید. سپس می توانید سوالات مهم تر را بپرسید. از چیزهای کوچک شروع کنید. به احتمال زیاد، اینفلوئنسرهای سطح بالا قبلاً با آنها تماس گرفته شده است یا احتمالاً پیشنهادات همکاری دیگری نیز داشته اند. بنابراین از چیزهای کوچکتر شروع کنید و راه خود را به سمت کسانی که فالوورهای زیادی دارند باز کنید.

برای موفقیت در اینستاگرام  ارتباطات خود را پرورش دهید و برای آنها ارزش قائل شوید زیرا اینفلوئنسرها نیز مانند مخاطبان شما همیشه با پیام های رباتیک سروکار دارند. سعی کنید با شرکت در رویدادها یا درخواست میزبانی وبینارهای مشترک، با آنها روابط واقعی ایجاد کنید.
راه های زیادی برای برقراری ارتباط و موفقیت در اینستاگرام وجود دارد، اما اگر این کار را به درستی انجام دهید، حساب اینستاگرام موفق شما منبع سرگرمی و اطلاعاتی برای مخاطبان شما خواهد بود. خرید فالوور، لایک و ویو برای پست ها، استوری ها و لایوها یکی از این روش های بی دردسر و راحت است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها