به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۴۵۶۸۳

مجیدی و اتحاد کلباء؛ بدون بازیکن ایرانی

گروه ورزشی: فرهاد مجیدی در همان روز ابتدایی حضورش درتیم اتحاد کلباء اعلام کرد بازیکنی را از تیم استقلال به خدمت نخواهد گرفت اما این به معنی عدم جذب بازیکن ایرانی از سوی باشگاه اماراتی نبود.
مجیدی و اتحاد کلباء؛ بدون بازیکن ایرانی
باشگاه اماراتی و فرهاد مجیدی در روزهای اخیر روی جذب دو بازیکن ایرانی مصر بودند. یکی مهدی قایدی که بازیکن تیم شباب الاهلی است و دیگر محمد محبی که در تیم سانتاکلارا توپ می زند. مهدی قایدی در تست پزشکی باشگاه شباب الاهلی شرکت کرده و این بدین معنی است که باشگاه تصمیم به فروش این بازیکن ندارد و می خواهد در فصل جدید هم از او در ترکیب تیم بهره ببرد. هر چند مهدی قایدی دردور برگشت لیگ برتر امارات و هم چنین بازی های لیگ قهرمانان آسیا کمتر در ترکیب تیم به بازی گرفته شد اما باشگاه شباب به خوبی می داند هر گاه مهدی علی تصمیم به استفاده از مهدی قایدی گرفت این بازیکن ایرانی نمایش خوبی در زمین داشت. به هر صورت آنطور که از شواهد امر پیدا است و بر خلاف اخباری که پیش تر اطلاع رسانی شده بود ژاردیم  سرمربی جدید شباب الاهلی تصمیمی برای انتقال مهدی قایدی به تیم اتجاد کلباء نگرفته است و به نظر می‌رسد که می خواهد از این بازیکن ایرانی در ترکیب تیمش بهره ببرد.
محمد محبی هم دیگر بازیکنی بود که مد نظر فرهاد مجیدی بود. مشکلات بر سر جذب این بازیکن هم زیاد است به این خاطر که باشگاه پرتغالی می خواهد این بازیکن را با 3 میلیون یورو به یکی از تیم های مطرح پرتغال بفروشد در حالی که باشگاه اتحاد کلباء قادر به پرداخت چنین پولی به پرتغالی ها نیست و از قرار معلوم رضایتنامه این بازیکن قرضی برای تیم سایپنتو صادر می شود.
پیش بینی می شود فرهاد مجیدی و اتحاد کلباء بدون بازیکن ایرانی به استقبال فصل جدید بازی ها بروند. از سویی باشگاه اماراتی در تلاش است بعد از به خدمت گرفتن هافبک سابق تیم ملی اسلواکی که در باشگاه الاتفاق عربستان توپ می زد بازیکنان خارجی جدیدی را به ترکیب اضافه کند که نام هیچ بازیکن ایرانی در بین آنها دیده نمی شود. البته نمی‌توان منکر شد که شاید باشگاه اماراتی هم چنان برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی و محمد محبی به تلاش خود ادامه دهد.
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها