به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۴۵۶۸۹

شیوع زیرسویه اُمیکرون در ۲ شهر مهم چین

شیوع زیرسویه اُمیکرون در ۲ شهر مهم چین
گروه جامعه: مقامات چین اعلام کردند:‌ شیوع زیرسویه اُمیکرون موسوم به BA.۵.۲ موجب افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در برخی مناطق این کشور شده است.به گزارش ایسنا، مقامات چین با تاکید بر اینکه شیوع زیر سویه BA.۵.۲ که از قدرت سرایت بالاتری برخوردار است و می تواند در برابر سیستم ایمنی در امان بماند، اظهار داشتند: افزایش آمار مبتلایان کروناویروس موجب شد تا ده‌ها میلیون نفر از ساکنان شهر "شی‌آن" با محدودیتهایی مواجه شوند.
 
با اعمال محدودیتهای جدید کرونایی که از امروز (چهارشنبه) در شی‌آن اعمال شده، ده‌ها میلیون نفر از ساکنان این شهر قرنطینه شدند و مراکز تجاری مجبور به تعطیلی فعالیت خود شدند.مقامات بهداشت چین از شناسایی بیش از ۳۰۰ مورد ابتلا به کروناویروس در شهر "شی‌آن" و "شانگهای" بزرگترین شهر این کشور خبر دادند.

افزایش آمار مبتلایان جدید و نوع واکنش مقامات این کشور این نگرانی را به همراه داشته که محدودیتهایی مشابه با آنچه پیش از این در چین اعمال شد، مجدد اجرا شود.روز گذشته (سه شنبه) برخی از ساکنان شهر شانگهای در شبکه های اجتماعی گزارش دادند که جیره غذایی دولتی دریافت کرده اند که میتواند بازگشتی به قرنطینه طولانی مدت در فصل بهار باشد.به گزارش فرانس۲۴، همچنین مقامات چین در راستای کنترل سریعتر شیوع جدید بیماری اقدام به غربالگری‌های گسترده کرونا در برخی مناطق شهرهای شانگهای و شی‌آن کرده اند.
برچسب ها: ویروس کرونا چین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها