به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۳۴۵۷۲۸

توقیف صدها واگن باری روسی توسط فنلاند

توقیف صدها واگن باری روسی توسط فنلاند
گروه بین الملل: فنلاند صدها واگن باری متعلق به کمپانی‌های روسی را در نتیجه تحریم‌های اتحادیه اروپا توقیف کرد.
 اپراتور ریلی دولتی فنلاند به نام VR پس از وضع تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه بابت جنگ در اوکراین، ۸۶۵ واگن باری روسیه را توقیف کرده است.
اداره ضابطین فنلاند  گفت که دارایی‌های چند تبعه روس و بلاروس و شرکت‌های آنها را از جمله شرکت‌های حمل و نقل به ارزش دستکم ۸۲ میلیون یورو توقیف و ضبط کرده است.سخنگوی اپراتور ریلی دولتی فنلاند نیز تایید کرد که ۸۶۵ واگن باری در فنلاند توقیف شده و این شرکت به دنبال بازگردادن واگن‌های توقیف نشده به روسیه در زمان ممکن است.رئیس امور لجستیکی اپراتور ریلی دولتی فنلاند نیز به رسانه‌های این کشور در مارس ۲۰۲۲ گفته بود که حدود ۵۰۰۰ واگن باری روسی در فنلاند هستند و دولت این کشور تصمیم گرفته تا فعالیت آنها را معلق کند و این شرکت همچنین قصد دارد تا آنها را به روسیه برگرداند و به ضابطین دستور داده شده تا برخی از آنها را توقیف کنند.
این واگن‌های باری توقیفی به کمپانی‌هایی تعلق دارد که یا به صورت مستقیم تحت تحریم‌های اتحادیه اروپا هستند یا سهام دارانشان کنترل آنها را واگذار کرده‌اند چون پس از حمله روسیه به اوکراین در فوریه سال جاری میلادی هدف تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفتند.


 
برچسب ها: اتحادیه اروپا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها