به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۳۴۵۷۳۰

مسئولان حجاب و عفاف باید در بانک‌ها مستقر شوند

مسئولان حجاب و عفاف باید در بانک‌ها مستقر شوند
گروه جامعه: رییس کل بانک مرکزی با بیان این که اهتمام ستاد امر به معروف و نهی از منکر به موضوع «عفاف و حجاب»، وظیفه ما را برای توجه به این موضوع «مبارک» سنگین‌تر می‌کند، گفت: «ما در بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور وظیفه خود می‌دانیم که در این زمینه با جدیت گام برداریم.»
 نشست هم‌اندیشی «عفاف و حجاب» در محل «حوزه علمیه امام خمینی» به ریاست کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی، ذبیح الله سلمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌‌های دولتی و خصوصی خبر دادند.
در جریان این نشست صدیقی از مدیران نظام بانکی ایران خواست تا در کنار مسئولیت‌های اقتصادی به آن چه که او «مسائل اخلاقی و فرهنگی کارکنان» عنوان کرد، «حساس» باشند.
علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی هم با اشاره به این که ابلاغیه‌ها و مقررات مربوط به «عفاف و حجاب» که فقط «مقدمه‌ کار» است به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است، گفت: «اجرای سیاست‌های مربوط به عفاف و حجاب نباید محدود به ابلاغ بخشنامه و نامه‌نگاری باشد بلکه باید در بانک‌های کشور مسئولین فرهنگی وجود داشته باشند تا ضمن پیگیری جدی اجرای دستورالعمل‌ها، آموزه‌ها و مقررات ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به صورت عملی پیاده سازی و رصد کنند.»
در پایان این نشست، مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی ایران به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک متبوع خود منصوب شده‌اند.
پیشتر معاون دادستان مشهد با ارسال نامه‌ای به فرمانداری مشهد، از او خواست تا ارائه خدمات به افراد بدحجاب را در «اداره‌ها و بانک‌ها» ممنوع کند. همچنین چندین استانداری نیز طی روزهای اخیر خواستار رعایت «پوشش مناسب و نشر و اشاعه مسئله حجاب» در ادارات دولتی شده‌اند و بر همین اساس دستورهایی برای تفکیک اتاق کار مردان و زنان صادر شده است.
البته اخیرا از مردان نیز خواسته شده تا به هنگام حضور و فعالیت اجتماعی از پوشیدن کروات، پاپیون و سایر نمادهای غربی، تی‌شرت و پیراهن تنگ و کوتاه، لباس‌های بدن‌نما و وصله‌دار، طلا و زیورآلات اجتناب کنند.

 
برچسب ها: بانک مرکزی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۲۲:۱۸
...........ماندن در قدرت به چه قیمتی (390326)
لطفا با وضو دزدی کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۱۱:۴۱
از کمدی های قرن اینکه رئیس کل بانک مرکزی ج.ا بجای رعایت مقررات مالی در شبکه بانکی دستور اجرای مقررات حجاب را صادر می کند

بیشترین درصد در ربا خواری دنیا
بزرگترین پولشوی جهان

اصول دین دزدان و رباخواران شده حفظ حجاب!
لطفا با وضو دزدی کنید (390349)
مستضعف
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۱:۱۰
لااااااااااااااااااااااااااایک داری (390472)
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۲۱:۴۵
جناب......... یکی از مهمترین وظایف رییسی کل بانک مرکزی رسیدگی به امور حجاب نماز امر بمعروف و نهی از منکر روضه خوانی ووووو بحث اقتصاد مربوط به حوزه علیمه میباشد... (390389)
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۰۲:۱۶
خدا یا مارا ...ب حفظ فرما (390395)
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۰:۵۵
منظور این است که ربا خواران و اختلاسگران بزرگ برای شناخته نشدن با نقاب وارد کانون های فساد اقتصادی شوند ولی با زبان رمز گفته میشود با حجاب وارد شوند. این عزیزان مطمئن باشند همرنگ جماعت شدن و رد کم کردن به نفع آنهاست بنابر این لطفاً رعایت فرمایند. و اگر غیر از این باشد مثل گاو پیشانی سفید در بین مردم تابلو خواهند بود. (390405)
باربد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۱:۱۱
ایول . دمت گرم (390473)
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۱:۰۹
نشانه نادان دخالت در کار غیرمرتبط و بازماندن از کارمرتبط و وظایف محول است . نتیجه این اقتصاد فلج و فرهنگ مطرود جوانان و عموم و تحمیلی است (390471)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها