به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۴۵۸۶۰

کدام شهر میزبان طرح کالابرگ الکترونیک است؟

کدام شهر میزبان طرح کالابرگ الکترونیک است؟
گروه اقتصادی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت پایلوت در ایلام اجرا می‌شود. محمدسبحان حسنی اظهار کرد: دولت در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، تصمیم دارد طرح کالا برگ الکترونیکی را اجرا کند.

حسنی عنوان کرد: شرکت ارتباطات سیار به‌عنوان مجری طرح، مقدمات لازم را برای اجرای فاز نخست به‌منظور ارائه خدمت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عملیاتی کند.وی گفت: کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است. در مرحله اول اجرای طرح برای ۵۸۰ فروشگاه از صنوف مختلف، داده فرستاده شده و پس از پایش و صحت سنجی اطلاعات، مرحله مراجعه حضوری و نصب نرم‌افزار در فروشگاه‌ها انجام می‌شود و به‌صورت پایلوت در مرکز استان اجرا می‌شود.او تصریح کرد: با نظارت بیشتر بر تولید و چرخه توزیع کالا و با داشتن بانک اطلاعاتی به خوبی می‌توان وارد مرحله اجرای این طرح شد تا مردم از محاسن آن بهره‌مند شوند.
برچسب ها: کالا برگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها