به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۴۵۸۹۹

قاتل استقلال و پرسپولیس سپاهانی می‌شود؟

قاتل استقلال و پرسپولیس سپاهانی می‌شود؟
گروه ورزشی: سپاهانی‌ها برای ترمیم نقاط ضعف خود به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستند. با خروج مهره‌های کلیدی سپاهانی‌ها در فصل گذشته تیمی متفاوت از طلایی‌پوشان اصفهانی را در فصل پیش رو خواهیم دید. سپاهانی‌ها دانیال اسماعیلی فر، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، سروش رفیعی و گئورگی ولسیانی را از دست دادند تا سپاهان خالی از ستاره شود. البته آن‌ها تاکنون توانسته‌اند محمد دانشگر، میلاد زکی پور و محمد علینژاد را جذب کنند، اما هنوز فاصله زیادی با تیم فصل گذشته خود دارند.

ژوزه مورایس در کارنامه خود سابقه هدایت تیم‌هایی را دارد که بازیکنان باکیفیت و مطرح زیادی را در خود می‌دیدند و همین مساله به موفقیت این مربی کمک بسیار زیادی می‌کرد. با این حال تیم جدید کنونی مورایس با خروج برخی از بازیکنان فصل گذشته نقاط ضعف زیادی پیدا کرده است و کار را برای این مربی پرتغالی سخت خواهد کرد. او برای ترمیم این نقاط ضعف نیاز به جذب بازیکنان هم سطح با ستاره‌های فصل گذشته دارد.

باتوجه به این‌که سپاهانی‌ها دیر وارد فصل نقل و انتقالات شدند و شاه ماهی‌های فصل نقل و انتقالات امسال تیم‌های خود را انتخاب کردند، فرصتی چندان برای جذب بازیکن ایرانی دیگر ندارند. همین مساله باعث شد تا مورایس برنامه ریزی خود را در جهت جذب بازیکنان خارجی انجام دهد و به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بازیکنان خارجی باکیفیت به فوتبال ایران بیاورند.

طی روز‌های گذشته اخباری مبنی بر مذاکرات باشگاه سپاهان با بافتیمبی گومیس، ستاره فرانسوی یا یک بازیکن اهل ازبکستان در فضای مجازی مطرح شده است. چیزی که مشخص است برنامه مورایس و باشگاه سپاهان برای جذب بازیکنان سطح بالای خارجی است و باید دید این باشگاه می‌تواند در این مذاکرات موفق باشد یا خیر.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها