به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۳۴۵۹۶۲

پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل اسلوونی

پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل اسلوونی
گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران در یک بازی آسان توانست اسلوونی را مقتدرانه شکست دهد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، به مصاف تیم والیبال اسلوونی رفت و در یک بازی یکطرفه توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.
والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم، با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر اسلوونی کار را آغاز کرد.  
در ست نخست این دیدار، والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی دست یابد. در ست دوم این مسابقه، والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه سنگین ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی برسد تا ایران در این بازی، با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیش بیفتد.
در آغاز ست سوم این مسابقه، اسلوونی حرفی برای گفتن نداشت و ایران توانست در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد تا اسلوونی در این رقابت، با نتیجه سنگین ۳ بر صفر از بلندقامتان ایران شکست بخورد.
در لحظات پایانی این بازی، درگیری بین دو تیم پیش آمد که در آخر ختم به خیر شد.
والیبال ایران در چهارمین بازی خود در هفته سوم این رقابت‌ها شنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف صربستان خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها