به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۴۶۰۷۹

کانال‌ آب ناایمن باز هم قربانی گرفت

کانال‌ آب ناایمن باز هم قربانی گرفت
گروه حوادث: رئیس آتش نشانی شریف آباد از پیدا شدن پیکر بی‌جان ۲ نوجوان در محل کانال آب بهاران پاکدشت خبر داد.به گزارش همشهری آنلاین، احمد تاجیک رئیس آتش نشانی شریف آباد از مفقود شدن ۲ نوجوان از پنج‌شنبه گذشته خبرداد و گفت: ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته طی خبری مبنی بر سقوط ۲ پسر نوجوان به کانال آب محله بهاران در منطقه شن و ماسه پاکدشت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که تیم‌های آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.
 
او اظهار داشت:در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز گذشته پس از حدود ۱۶ ساعت عملیات مداوم گروهای امدادی متشکل از آتش‌نشانی شهرهای پاکدشت، شریف آباد و شهرستان ورامین و نیز هلال احمر، نیروی انتظامی و اعضای ستاد مدیریت بحران سرانجام پیکر بی جان نخستین نوجوان غرق شده در محدوده محل بهاران از درون آب نمایان و با کمک اهالی محل، از آب خارج شد.

رئیس آتش نشانی شریف آباد همچنین با اشاره به پیدا شدن پیکر نوجوان دوم و پایان عملیات آتش نشانی اظهار داشت: ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه شب پیکر نوجوان دوم در کانال آب مادر در محله بهاران پس از ۱۹ ساعت تلاش و پیگیری به روی آب آمد.تاجیک افزود: پیکر این نوجوان نیز پس از گرفتن از سطح آب به نیروهای انتظامی که از ابتدای وقوع حادثه در کنار نیروهای آتش نشانی بودن تحویل داده شد.

رئیس آتش نشانی پاکدشت در ادامه گفت: با تحویل پیکر بی‌جان نوجوان دوم عملیات آتش نشانی که از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد جمعه آغاز شده بود به اتمام رسید و گروه‌های مستقر با تحویل پیکر پایان عملیات را اعلام کردند.
تاجیک در ادامه از درخواست‌های مکتوب خود برای فنس کشی و روکش کردن کانال آب در نیمه دوم سال گذشته به فرماندار سابق پاکدشت خبرداد و گفت: سال گذشته پس از یافتن پیکر مرد سالخورده از کانال آب مادر، نامه‌ای مبنی بر نیاز مبرم به روکشی کانال به فرمانداری ارسال کردم که پیگیری نشد.
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها