به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۴۶۰۹۳

دعوای توییتری وزیر بلژیکی با کریم بنزما

گروه ورزشی: پست توییتری اخیر کریم بنزما که صحنه‌هایی از تعطیلات پر زرق و برق ستاره فرانسوی را نشان می‌داد با انتقادات زیادی از طرف دوست‌داران محیط‌زیست روبرو شد.
دعوای توییتری وزیر بلژیکی با کریم بنزما
پست توییتری اخیر کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، خبرساز شده است. بنزما با انتشار یک توییت صحنه‌هایی از تعطیلات پر زرق و برق خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. اما فیلم منتشر شده از طرف بنزما با انتقادات زیادی از طرف دوست‌داران محیط‌زیست روبرو شد.

دوست‌داران محیط‌زیست معتقدند سبک زندگی پر زرق و برقی که بنزما در این ویدیو تبلیغ کرده ضرر و زیان غیر قابل توجیهی به طبیعت و محیط زیست وارد می‌کند و از یک فوتبالیست مشهور انتظار می‌رود در قبال محیط‌زیست مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشد. جالب‌ترین واکنش به بنزما از طرف یک وزیر دولت بلژیک ارائه شد.
ژرژ گلیکینه، یکی از وزرای کابینه بلژیک، در توییتر پاسخی طنزآمیز به توییت بنزما منتشر کرد. کنایه‌های وزیر بلژیکی به بنزما باعث شد ماجرای ویدیوی تعطیلات او بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
بنزما این روزها تعطیلات خود را در میامی آمریکا می‌گذراند. او ویدیویی در توییتر منتشر کرد که صحنه‌هایی از جت اسکی سوار شدن، استفاده از جت شخصی، و رانندگی با اتوموبیل‌های سوپرلوکسی مثل لامبورگینی و فراری را نشان می‌داد.

توییت خبرساز کریم بنزما
ژرژ گلیکینه، از وزرای کابینه بلژیک، با انتشار توییتی، سعی کرد صحنه‌های ویدیوی بنزما را با کنایه بازسازی کند. او در این ویدیو در حالی دیده می‌شود که در نقطه مقابل تفریحات بنزما، در شهر با دوچرخه جابجا می‌شود، یا از اسکوتر برقی استفاده کرده، یا با مترو به سر کار می‌رود.

واکنش وزیر بلژیکی به ویدیوی تعطیلات کریم بنزما
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها