به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۴۶۰۹۷

رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی آرژانتین

گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین از پیراهن اول خود در جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد. پیراهنی که توسط آدیداس طراحی شده است.
رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی آرژانتین
فدراسیون فوتبال آرژانتین به صورت رسمی از پیراهن اول تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.

این پیراهن طراحی آدیداس، طبق انتظار، به رنگهای سنتی فوتبال ملی این کشور، سفید و آبی آسمانی است. طراحی این پیراهن با نگاهی به طرحهای تاریخی آلبی‌سلسته با هدف بیدار کردن حس نوستالژی هواداران آرژانتین است.

با اینکه طرح راه‌راه سفید و آبی در جلوی پیراهن، طرح سنتی و کلاسیک تیم ملی آرژانتین است، اما آن با طرحی متفاوت ارائه شده است. راه‌راه‌های باریک‌تر آبی در پشت پیراهن، یادآور پرچم این کشور است. آرم پرچم آرژانتین هم در پشت یقه پیراهن دیده می‌شود.


کیتی که امروز توسط آرژانتینی‌ها رونمایی شد شباهت زیادی با پیراهنی دارد که تیم ملی این کشور در جام جهانی 1986 به تن می‌کرد. آلبی‌سلسته با این طرح، با درخشش اسطوره‌اش دیگو مارادونا، فاتح جام جهانی شد.
لیونل مسی و یارانش امیدوارند با این طرح که یادآور روزهای درخشش آرژانتین و مارادونا در جام جهانی 1986 مکزیک است بتوانند در قطر جام جهانی را بالای سر ببرند. آرژانتینی‌ها بعد از قهرمانی در مکزیک تا امروز دیگر قادر به فتح جام جهانی نبوده‌اند.

آرژانتین برای رونمایی از پیراهن جدید خود از ستاره‌های محبوب فوتبال این کشور از جمله لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا و لوسلسو استفاده کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها