به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۴۶۱۱۴

سقوط بازار خودرو در برزیل

سقوط بازار خودرو در برزیل
گروه اقتصادی: انجمن خودروسازان برزیل، پیش بینی‌ها را برای تولید و فروش ۲۰۲۲ کاهش می‌دهد.به گزارش ایسنا، انجمن خودروسازان برزیل، برآوردهای خود را برای تولید صنعت خودرو در این کشور در سال ۲۰۲۲ با کاهش تولید ماهانه در ماه ژوئن، کاهش داد زیرا شرکت‌ها با مشکلات تامین قطعات خودرو مقابله می‌کردند.انجمن خودروسازان برزیل، اکنون تولید خودرو در بزرگ‌ترین اقتصاد آمریکای لاتین را در سال جاری به ۲.۳۴ میلیون دستگاه می‌بیند که نسبت به پیش‌بینی ماه ژانویه ۲.۴۶ میلیون دستگاه کاهش یافته است.
 
پیش‌بینی‌ها برای سال ۲۰۲۲ اکنون نشان‌دهنده افزایش ۴.۱  درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ است که کمتر از برآورد ژانویه از افزایش سالانه ۹.۴ درصدی است. به گفته انجمن خودروسازان برزیل، در حال حاضر پنج کارخانه مونتاژ برزیل به دلیل کمبود قطعات خودرو و قطعات الکترونیکی متوقف شده‌اند.

انجمن خودروسازان برزیل، همچنین پیش‌بینی خود را برای فروش خودرو در سال ۲۰۲۲ از ۲.۳ میلیون دستگاه در ژانویه به ۲.۱۴ میلیون دستگاه کاهش داده است و رشد فروش سالانه در مقایسه با سال گذشته یک درصد است. با این حال انتظارات صادراتی برای سال جاری از ۳۹۰ هزار دستگاه به ۴۶۰ هزار دستگاه افزایش یافت. این نشان‌دهنده جهش ۲۲.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ است.این انجمن گزارش داد که تولید خودرو در ماه ژوئن ۱.۱ درصد کاهش یافت و به ۲۰۳ هزار و ۵۹۸ دستگاه رسید، در حالی که فروش ۴.۸ درصد کاهش یافت و به ۱۷۸ هزار و ۶۷ دستگاه رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها