به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۳۴۶۱۱۹

کیوان امام‌وردی به اعدام محکوم شد

کیوان امام‌وردی به اعدام محکوم شد
گروه جامعه: اصلاحات پرس در خبری اعلام کرد که کیوان امام‌وردی در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شد.شیما قوشه وکیل پرونده شاکیان کیوان امام‌وردی خبر داده که او در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است.

کیوان امام وردی به جرم تجاوز زنجیره‌ای به زنان به این حکم، محکوم‌ شده است.در تابستان سال ۹۹ هشتگی در فضای مجازی به راه افتاد که دختران و زنانی را که مورد تعرض و آزار جنسی قرار گرفته بودند تشویق می‌کرد تا پرده از این ماجرا بردارند. به دنبال این هشتگ بود که سریال تجاوزات مرد جوانی به نام کیوان امام وردی از سوی قربانیان یکی یکی برملا شد. آن‌ها با انتشار تصاویری از مکالمات خود با امام وردی مدعی شدند که او آن‌ها را به خانه‌ی خود دعوت و پس از بیهوش کردن آن‌ها با یک نوشیدنی، اقدام به تعرض جنسی می‌کرده است. برخی از آن‌ها نیز ادعا کردند که او از تجاوزات خود فیلم تهیه می‌کرده و قربانیان را با تهدید به انتشار این ویدیو‌ها وادار به سکوت می‌کرده است.

پس از این ماجرا امام وردی خیلی زود در شهریور سال ۹۹ توسط مأموران پلیس پایتخت دستگیر شد. او در بازجویی‌ها مدعی شد که با قربانیان خود در فضای مجازی آشنا شده و آن‌ها با پای خود به خانه اش آمده اند و فقط به خاطر هیجان این کار‌ها را انجام داده است و هیچ تنفری از زنان نداشته است.در مهر ماه ۹۹ پلیس اعلام کرد کیوان امام وردی به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و مأموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده اند.کیوان امام وردی که در حال حاضر در زندان اوین به سر می‌برد، بر اساس شنیده‌ها متولد سال ۶۶ و دانش‌آموخته رشته باستان شناسی از دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است و در کتابفروشی در حوالی میدان انقلاب تهران مشغول به کار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۴:۲۹
خدا لعنت کند این شیطان را (390485)
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۷:۵۵
کسی که جنایت های فراوانی مرتکب و به اعدام محکوم شده تصویرش را بصورت شطرنجی منتشر می کنند. چه اشکال دارد شهروندان افراد خطرناک را بشناسند و به دام آنها نیفتند. متأسفانه این همه وسواس و دقت فقط در مورد تبهکاران واقعی مراعات میشود. (390497)
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۱:۱۴
بیشتر از اعدام حقشه (390503)
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۳:۲۱
اعدام کمترین جرم است. خداوند این قبیل افراد را ریشه کن کند. (390517)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها