به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۴۶۱۶۷

نازک‌ترین ساعت مچی جهان با قیمت نجومی

نازک‌ترین ساعت مچی جهان با قیمت نجومی
گروه فیلم: درست در اوایل سال جاری میلادی بود که بولگاری ساعت Octo Finissimo Ultra را معرفی کرد. این ساعت مکانیکی رکورد جهانی نازک‌ترین ساعت مکانیکی جهان را در زمان ارائه شکست.آخرین زمان شکسته شدن این رکورد به سال ۲۰۱۸ برمی گردد. در آن زمان ساعت مفهومی آلتیپلانو اولتیمیت با ضخامت باورنکردنی ۲ میلی‌متر، به عنوان باریک‌ترین ساعت مکانیکی جهان معرفی شد. پس از آن در اوایل سال ۲۰۲۲ بولگاری از ساعت Octo Finissimo Ultra با ضخامت ۱.۸۸ رونمایی کرد و اکنون ریچارد میل و فراری با عرضه ساعت مکانیکی فوق نازک RMUP-۰۱ با ضخامت ۱.۷۵ میلی‌متر رکورد نازک‌ترین ساعت مکانیکی جهان را شکسته اند.
....
برای ایجاد حداکثر مقاومت این ساعت فوق نازک در برابر خم شدن که می‌تواند به راحتی به عملکرد آن آسیب برساند، بدنه آن از تیتانیوم درجه ۵ ساخته شده است که استحکام آن به اندازه فولاد و تقریبا دو برابر آلومینیوم می‌باشد. تمام قطعات متحرک داخل ساعت که در اندازه گیری زمان به ساعت کمک می‌کنند، تنها ۱.۱۸ میلی متر ضخامت دارند.

با توجه به اینکه بخش اعظمی از فضای داخلی RMUP-۰۱ توسط قطعات مکانیکی اشغال شده اند، ساعت رکورددار جدید رویکردی حداقلی برای نمایش زمان ارائه خواهد داد. این ساعت مکانیکی به جای استفاده از تاج برای تنظیم زمان، از یک جفت صفحه مسطح استفاده می‌کند و علیرغم تمرکز بر کوچک سازی، RMUP-۰۱ همچنان ضد آب است و تا عمق ۱۰ متری دوام می‌آورد. ساعت مکانیکی RMUP-۰۱  در ۱۵۰ قطعه به تعداد محدود و با قیمت ۱,۸۸۸,۰۰۰ دلار عرضه می‌شود.
برچسب ها: ساعت مچی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها