به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۳۴۶۱۶۹

امبر هردخواستار محاکمه جدیدعلیه جانی دپ شد

امبر هردخواستار محاکمه جدیدعلیه جانی دپ شد
گروه فرهنگی: وکلای امبر هرد روز گذشته خواستار محاکمه جدیدی در دعوای ۸ میلیون دلاری افترا به همسر سابقش، جانی دپ شدند، زیرا مدعی هستند که شخص اشتباهی در هیات منصفه دادگاه حضور داشته و علیه موکلشان رای داده است.
 
تیم وکلای هرد بر اساس حقایق کشف شده تکمیلی، اسنادی را در دادگاه ویرجینیا ثبت کردند. آنها ادعا می‌کنند که دو نفر با نام خانوادگی مشابه در خانه‌ای در ویرجینیا، جایی که احضاریه هیات منصفه در ماه آوریل به آن ارسال شد، زندگی می‌کردند. این احضاریه برای فردی ۷۷ ساله در نظر گرفته شده بود، اما در عوض یک شخص ۵۲ ساله در دادگاه و در هیات منصفه حضور یافت.

وکلای هرد نوشتند: «حاضر شدن در هیات منصفه از سوی کسی که برای انجام وظیفه در هیات منصفه احضار نشده عمیقا دردسرساز است، به ویژه در پرونده ای نظیر این.»در اسناد تکمیلی اشاره شده که ویرجینیا برای جلوگیری از این نوع اشتباهات، برای تایید هویت اعضای هیات منصفه، تدابیری نظیر استفاده از شماره هفت رقمی هیات منصفه، کد پستی و تاریخ تولد در نظر گرفته است.

در این اسناد آمده است: «این تضمین ها وجود دارد و برای یک محاکمه عادلانه از سوی هر دوطرف مورد اعتماد است. اما هنگامی که این تضمین ها دور زده می‌شوند یا رعایت نمی‌شود، همان‌طور که در مورد این پرونده به نظر می‌رسد، حق محاکمه هیات منصفه و روند عادلانه تضعیف شده و به خطر می‌افتد. در این شرایط باید فقدان صلاحیت دادگاه اعلام و دستور محاکمه جدید صادر شود.»

در اسناد ارائه شده توسط وکلای هرد هیچ دلیلی برای اینکه چرا چنین اتفاقی رخ داده و یا چگونگی افشای این وضعیت ارائه نشده است.تشکیل این پرونده ۵۳ صفحه‌ای در حالی صورت می‌گیرد که تیم حقوقی این بازیگر در تاریخ اول جولای ادعا کردند که حکم دادگاه با شواهد ارائه شده در طول شش جلسه همخوانی ندارد و به موضوع عضو اشتباه هیات منصفه اشاره شد، اما به اندازه سند روز جمعه به جزئیات پرداخته نشد.
برچسب ها: امبر هرد جانی دپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها