به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۴۶۲۹۲

خشم پوگبا از یونایتد؛ پیراهنش را امضا نمی‌کنم!

گروه ورزشی: پل پوگبا، ستاره فرانسوی، حاضر نشد پیراهن منچستریونایتد را برای هواداری که در تورین حضور داشت امضا کند.
خشم پوگبا از یونایتد؛ پیراهنش را امضا نمی‌کنم!
قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن از این باشگاه جدا شده و به صورت آزاد به یوونتوس برگشت. 
او روز گذشته برای انجام تست‌های پزشکی وارد شهر تورین شد و به کلینیک یوونتوس رفت تا برای دومین بار، روند امضای قرارداد با این باشگاه را  پیش ببرد. 
هواداران بسیاری بیرون از ساختمان کلینیک پزشکی باشگاه یوونتوس تجمع کرده بودند تا به این بازیکن خوشامد گفته و خوشحالی خودشان را از بازگشت او به یوونتوس ابراز کنند. 

پوگبا پس از پایان تست پزشکی و زمانی که از ساختمان کلینیک این باشگاه بیرون آمد شروع به گفتگو با هواداران و امضای پیراهن آن‌ها و وسایلی که برای امضا گرفتن از او در اختیار داشتند کرد که در این بین اتفاق جالبی رخ داد. 
یکی از هواداران پیراهن منچستریونایتد را در دست داشت و از این هافبک فرانسوی خواست که آن را برایش امضا کند اما پوگبا آن را پس زده و نشان داد که حاضر نیست پیراهن تیم سابقش را که ظاهرا چندان دل خوشی هم از آن ندارد امضا کند. 
چند فصل آخر حضور این بازیکن در اولدترافورد با حواشی و درگیری‌های بسیاری با مربیان و مدیران این باشگاه همراه بود و او نتوانست درخششی را که پیش از این داشت در این تیم تکرار کند. مصدومیت‌های متعددی که گریبانگیر این بازیکن شده بود نیز مزید بر علت شد تا شرایط برای او بیش از پیش دشوار شده و در نهایت منجر به جدایی او از یونایتد شود.
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها