به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۴۶۳۰۵

طعنه کلوپ به یونایتد: کسی به استقبال آنها آمد؟

گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از ورود تیمش به بانکوک شوخی جالبی با تیم رقیب و فوتبال‌دوستان تایلندی کرد.
طعنه کلوپ به یونایتد: کسی به استقبال آنها آمد؟
لیورپول ساعاتی قبل برای برگزاری اردوی پیش فصل به تایلند رسید و با استقبال صدها هوادار در فرودگاه این کشور روبرو شد. 
آنها قرار است روز سه‌شنبه دیداری دوستانه و تدارکاتی برابر منچستریونایتد برگزار کنند و این تیم نیز روز گذشته به همین منظور وارد بانکوک شده بود. 
حضور پر شور هواداران تایلندی با پیراهن، پرچم و شال لیورپول که از دیدن بازیکنان محبوب‌شان خوشحال شده و به وجود آمده بودند توجه بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی لیورپول را نیز به خود جلب کرد. 
کلوپ از این فرصت استفاده  کرده و پس از ورود به فرودگاه و پیش از آن که هر صحبتی با خبرنگاران داشته باشد شوخی جالبی با آنها و البته منچستریونایتد کرد. 

این مربی آلمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« اول این من هستم که یک سوال از شما دارم. آیا دیروز که منچستریونایتد به این شهر وارد شد هم چنین استقبال پر شور و پر جمعیتی از آنها شد؟» 
چند نفر از خبرنگاران که تحت تاثیر کاریزمای او قرار گرفته بودند به این سوال کلوپ پاسخ منفی دادند اما واقعیت این بود که جمعیت زیادی روز گذشته هم برای استقبال از منچستریونایتد به فرودگاه بانکوک آمده بودند تا با بازیکنان بزرگی که در این اردو شیاطین سرخ را همراهی می‌کنند دیدار کنند. 
این در حالی است که غیبت کریستیانو رونالدو مطمئنا چندان به مذاق هواداران تایلندی خوش نیامده و در صورتی که او در این سفر حضور داشت، بدون شک جمعیت بیشتری برای استقبال از یونایتد راهی فرودگاه می‌شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها