به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۳۴۶۳۲۰
مبلغ رضایتنامه هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است

چرا حسین‌زاده در تمرین استقلال حضور یافت؟

گروه ورزشی: با وجود حضور امیرحسین حسین‌زاده در تمرین استقلال اما به نظر می‌رسد جدایی او از جمع آبی پوشان قطعی است.
چرا حسین‌زاده در تمرین استقلال حضور یافت؟
با اینکه اخبار زیادی پیرامون حضور امیرحسین حسین‌زاده در فوتبال بلژیک و عقد قرارداد او با باشگاه شارلروا به گوش می‌رسد اما حضور این بازیکن جوان در تمرین استقلال بر ابهام‌ها در خصوص او افزوده است.
حسین زاده اگرچه با استقلال قرارداد دارد، اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت پرداخت مبلغی به راحتی جدا می‌شود و می‌تواند به یک تیم خارجی برود.
از این رو توافق نهایی حسین زاده با باشگاه شارلروا انجام شده و حضور این بازیکن در تیم بلژیکی تقریبا قطعی است.
با این وجود اما چرا حسین‌زاده طی دو روز گذشته به تمرینات استقلال رفت؟ ماجرا از این قرار است تا زمانی که باشگاه شارلروا پول رضایتنامه حسین‌زاده را پرداخت نمی‌کند، این بازیکن رسما بازیکن استقلال است و نمی‌تواند در تمرینات غایب باشد.

حضور حسین زاده در تمرینات استقلال نیز به همین خاطر بوده است. مسئولان باشگاه شارلروا با هماهنگی مدیربرنامه های هافبک تهاجمی استقلال مراحل اداری انتقال وی به بلژیک را انجام می‌دهند و زمانی که مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال واریز شود، او دیگر در تمرینات شرکت نخواهد کرد و رسما از این تیم جدا خواهد شد.
قرار است کارهای اداری انتقال حسین زاده طی یکی دو روز آینده صورت بگیرد و این بازیکن به طور رسمی تهران را به مقصد بلژیک ترک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها