به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۴۶۳۲۴

پشیمانی ستاره بارسا؛ پیکه و شکیرا آشتی می‌کنند؟

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از اتفاقاتی که در چند هفته اخیر برای خانواده‌اش رخ داده پشیمان است.
پشیمانی ستاره بارسا؛ پیکه و شکیرا آشتی می‌کنند؟
پیکه و شکیرا که یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین زوج‌های دنیای فوتبال و موسیقی به حساب می‌آمدند از چند هفته قبل به مشکل خوردند. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که دلیل مشکلاتی که بین این زوج به وجود آمده خیانت این مدافع بارسلونا بوده که باعث ناراحتی شدید شکیرا شده و در نهایت آنها تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند. 
در حالی که در روزهای اخیر مطالب بسیاری درباره حواشی این جدایی منتشر شده و به دعواهای شدید و اختلافات آنها اشاره شده بود و حتی برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که فرزندان این دو نفر با نامزد جدید پیکه دیدار کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که شرایط تغییری 180 درجه‌ای داشته است. 

روزنامه مارکا خبر داده که پیکه تصمیم گرفته رابطه‌ای که باعث برهم خوردن زندگی خانوادگی‌اش شده بود را تمام کند و به گفته دوستانش او حالا تنهاست و با هیچ کسی در ارتباط نیست. 
این مدافع بارسلونا امیدوار است که بتواند بار دیگر شرایط و رابطه‌اش با شکیرا را بهبود ببخشد و ترمیم کند و یوردی مارتین، دوست نزدیک او، ادعا کرده که این دو نفر در حال صحبت با هم هستند تا بتوانند تصمیم درستی برای آینده خود و فرزندان‌شان بگیرند. 
اختلاف نظر بین این دو نفر بر سر محل اقامت‌ است، چرا که پیکه دوست دارد شکیرا و دو پسرشان در بارسلونا بمانند اما این خواننده کلمبیایی تمایلی به ادامه حضورش در اسپانیا نداشته و قصد دارد به میامی آمریکا نقل مکان کند. 
هنوز هیچ توافق مشخصی بین آنها صورت نگرفته اما گفته می‌شود که تنش بین این زوج کاهش پیدا کرده و شرایط به نسبت چند روز قبل بسیار بهتر است.
برچسب ها: جرارد پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها