به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۳۴۶۳۵۸

واکنش انجمن اسلامی مدرسین به بازداشت تاجزاده

واکنش انجمن اسلامی مدرسین به بازداشت تاجزاده
گروه سیاسی: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در بیانیه‌ای به بازداشت مصطفی تاجزاده واکنش نشان داد. متن بیانیه به شرح زیر است:
به نام خدا
فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه
خبر غیرمترقبه‌ی بازداشت سیدمصطفی تاج‌زاده، در شب ۱۸ تیرماه، افکار عمومی را در شوک و حیرت فرو برده است که آیا، صبر و تحمل و شکیبایی نظام از شنیدن صدای منتقد مصلح به پایان رسیده است؟ تاج‌زاده، امروز به عنوان یک مصلح تحول خواه، نقطه مقابل کسانی است که راه و چاره کار بحران های اجتماعی و سیاسی امروز ایران را، براندازی نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.
تاج‌زاده، یک منتقد و مصلح سیاسی است که با استدلال و منطق و با زبانی صریح، خواستار خروج حکومت از بحران های فراگیر امروزی است. کسی است که باور دارد برای خروج از بحران های موجود در نظام، همچنان نظام توانایی مدیریت تحولات را دارد و باید همه نیروهای جامعه کنار هم، در درون ساختار موجود نظام جمهوری اسلامی، تحولات را مدیریت کنند تا جامعه، بار دیگر، با پدیده فروپاشی ساختارها، خلأ قدرت و هرج و مرج و نتایج ناپیدای پس از آن مواجه نشود.
نقطه مقابل تاج‌زاده، براندازانی هستند که دنبال سرنگونی و فروپاشی ساختار موجود هستند. نقطه مقابل تاج‌زاده، تروریست‌هایی هستند که دستشان به خون هزاران شهید، آغشته است. در مقابل کسانی که می گویند این نظام، تحمل صدای مخالف را ندارد، صدای سید‌مصطفی تاج‌زاده در فضای مجازی نمادی از صبر و تحمل حاکمیت به شمار می‌آمد ولی متأسفانه بازداشت او این پیام را می دهد که گویی نظام، تحمل صدای آرام و مستدل منتقد را ندارد. انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، ضمن درخواست آزادی فوری آقای سیدمصطفی تاج‌زاده، دستگاههای امنیتی و قضایی کشور را به احترام به حقوق شهروندی و حق آزادی بیان مصرح در قانون اساسی برای همه کسانی‌که مطالبات خود را بدون توسل به خشونت بیان می‌کنند، فرا می‌خواند.
 
برچسب ها: مصطفی تاج‌زاده
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۹:۳۳
اگر .... شیرازه کار از دستشان در نرفته امروز تاجزاده و مانند او را بر قدر مینشاندن و با سلام و صلوات این نخبگان پاکدست و نیک سرشت را در بالاترین مدیریتها قرار میدادن......
اما افسوس و صد افسوس که عنان از کف داده اند این جماعت........ (390533)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها