به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۴۶۳۸۵

نگرانی جین کمپیون از تغییر استراتژی نتفلیکس

نگرانی جین کمپیون از تغییر استراتژی نتفلیکس
گروه فرهنگی:جین کمپیون از تغییر استراتژی نتفلیکس بعد از از دست دادن مشترکانش ابراز نگرانی کرد. جین کمپیون کارگردان نیوزلندی برنده جایزه اسکار از اینکه استراتژی جدید نتفلیکس پس از از دست دادن مشترکانش تغییر کند، می ترسد. استراتژی‌ای که احتمالا منجر به این شود که این غول استریم در مورد پروژه‌هایی که آنها را تامین مالی کند، حساس‌تر شود.

کمپیون در مصاحبه اخیر خود با بی‌بی‌سی گفت: من فکر می‌کنم آن‌ها در مورد پروژه‌ها سخت‌گیرتر شوند یا شاید چیزی که ناراحت‌کننده باشد اینکه روی افراد بی نام ریسک نکنند.کمپیون که وسترنش با عنوان «قدرت سگ» محصول نتفلیکس ۱۲ نامزدی در جوایز اسکار به ارمغان آورد، معتقد است که فیلمسازان مطرحی مانند خودش احتمالا وضعیت شان خوب می ماند. با این حال، او فکر می کند که استراتژی جدید نتفلیکس ممکن است به چشم انداز فیلمسازان در آینده آسیب برساند.

این کارگردان و فیلمنامه نویس برنده نخل طلایی جشنواره کن گفت: فکر می کنم اگر بخواهم کاری انجام دهم برایم سخت نباشد، زیرا رابطه‌ای با آنها برقرار کرده‌ام و آنها (نتفلیکس) به‌طور غیرقابل باوری وفادار هستند.کمپیون مطمئن است که «قدرت سگ» بدون حمایت نتفلیکس نمی‌توانست ساخته شود با این حال او گمان می کند از زمان موفقیت فیلمش  تا به امروز دیدگاه نتفلیکس تغییر کرده است.

سرویس استریم چندی پیش اعلام کرد که در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۰ هزار مشترکش را از دست داده است و انتظار دارد دو میلیون مشترک دیگر را نیز در سه ماهه دوم سال از دست بدهد. نتفلیکس در جدیدترین آمار درآمد خود اعلام کرد که متعهد می شود هزینه ها را کاهش دهد تا حاشیه سود این شرکت در ۲۰٪ باقی بماند.
برچسب ها: نتفلیکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها