به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۴۶۵۱۳

رکورد منفی تاریخی؛ 329 فرار مالیاتی در فوتبال انگلیس

گروه ورزشی: بیش از سیصد بازیکن فوتبال در انگلیس از جمله بازیکنانی از لیگ برتر این کشور متهم هستند که از پرداخت مالیات درآمدهای‌شان خودداری کرده‌اند.
رکورد منفی تاریخی؛ 329 فرار مالیاتی در فوتبال انگلیس
با ثبت رکوردی جدید، 329 بازیکن حرفه‌ای فوتبال در کشور انگلیس از جمله گروهی از ستاره‌های شاغل در سطح اول فوتبال انگلیس به اتهام فرار از پرداخت مالیات مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.
اداره مالیات و خزانه‌داری انگلیس در ادامه طرح مبارزه با فرار‌های مالیاتی در ورزش این کشور، با بررسی صورت‌حساب‌های مالی این بازیکنان متوجه شده که آنها از پرداخت مالیات درآمدهای‌شان خودداری کرده‌اند.

این تعداد متهم به فرار مالیاتی، در تاریخ فوتبال انگلیس بی‌سابقه بوده و افزایش آن نسبت به تعداد متهمان فصل گذشته چشمگیر است. فصل گذشته تنها 93 نفر به تخلف مالیاتی متهم بودند که این رقم در سال جاری به نزدیک 4 برابر افزایش داشته است. علاوه بر این، 31 باشگاه و 91 مدیربرنامه نیز به دلیل مشابه مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.
بیشتر این افراد به دلیل خودداری از پرداخت مالیات مربوط به درآمدهای حاصل از فعالیت‌های تبلیغاتی و حق استفاده از تصویر بازیکنان در مظان اتهام قرار گرفته‌اند.
طبق اعلام اداره مالیات انگلیس، از سال 2015 تاکنون از محل اخذ مالیات‌های اضافه بر سازمان مرتبط با فوتبال 560 میلیون پوند به حساب خزانه‌داری این کشور واریز شده است.
برچسب ها: انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها