به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۳۴۶۵۸۵

افزایش قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ قطعی است

افزایش قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ قطعی است
گروه اقتصادی:تحلیلگران صنعت فناوری معتقدند اپل می‌تواند قیمت آیفون ۱۴ را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.با افزایش قیمت همه چیز از سوخت گرفته تا مواد غذایی، اگر شرکت اپل قیمت آیفون‌های ۲۰۲۲ خود را افزایش دهد، هیچ کس را شگفت زده نخواهد کرد و همه کارشناسان اظهار داشتند که محدوده قیمتی آیفون ۱۴، گران‌تر از آیفون ۱۳ خواهد بود.
 
خانواده آیفون ۱۳ شامل آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی با قیمت ۶۹۹ دلار، آیفون ۱۳، ۶.۱ اینچی با قیمت ۷۹۹ دلار، آیفون ۱۳ پرو ۶.۱ اینچی با قیمت پایه ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچی با قیمت ۱۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد.البته ترکیب امسال می‌تواند متفاوت باشد. برای شروع، ظاهراً مدل مینی با آیفون ۱۴ مکس ۶.۷ اینچی جایگزین خواهد شد. همچنین تمایز بیشتری بین مدل استاندارد، که به‌عنوان مدل پایه شناخته می‌شود و مدل‌های حرفه‌ای، وجود خواهد داشت.ساخت تراشه به یک تجارت پرهزینه تبدیل شده است و به همین دلیل گفته می‌شود که فقط آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به تراشه جدید A۱۶ Bionic مجهز خواهند شد.

شایعات حاکی از آن است که این می‌تواند دلیلی باشد که اپل تراشه جدید را فقط برای گوشی‌های حرفه‌ای خود رزرو کرده است، زیرا به این ترتیب این شرکت می‌تواند هزینه تراشه را از کاربران بگیرد.به نظر می‌رسد افزایش قیمت گوشی‌های آیفون حتمی است. همانطور که اینتل پیشنهاد کرده که خریداران احتمالی آیفون ۱۴ باید برای افزایش قیمت آماده باشند.

دن ایوز از شرکت Wedbush Securities نیز در این باره گفته "افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری برای آیفون ۱۴ در راه است. "
ایوز گفت که قیمت‌ها در سراسر زنجیره تامین افزایش یافته است و اپل می‌خواهد هزینه‌ها را به مصرف کنندگان منتقل کند.گفته می‌شود شروع قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ به طور پیش فرض به ۷۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.
برچسب ها: آیفون 14
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها