به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۴۶۶۷۷

انواع موکت های اداری گامان تزئین جاوید

گروه کسب و کار:
انواع موکت های اداری گامان تزئین جاوید
اگر به‌دنبال یک کف‌پوش شیک و زیبا برای دفترکار خود می‌گردید، بهترین گزینه استفاده از موکت‌ اداری و یا به‌عبارتی موکت‌ اداری است. مبلمان و دکوراسیون تاثیر بسیاری در ایجاد یک فضای حرفه‌ای و شیک در محیط اداری دارد. با توجه به تنوع بالای رنگ و طرح انواع آن، شما می‌توانید با ایجاد هماهنگی بین این نوع کف‌پوش و دکوراسیون، جلوه شیک و رسمی به محیط اداری ببخشید. هم‌چنین اگر به‌دنبال ایجاد یک فضای صمیمی در دفتر‌کارتان هستید؛ پیشنهاد ما استفاده از موکت اداری با رنگ‌های گرم است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع موکت های اداری آشنا کنیم.

آشنایی با انواع موکت های اداری.
موکت اداری یکی از رایج‌ترین کف‌پوش‌ها در شرکت‌‌هاو ادارات محسوب می‌شود. این نوع کف‌پوش‌های اداری در دو نوع تایل و رولی تولید می‌شوند. مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیازشان یکی از آنها را برای دفترکار خود انتخاب کنند. 

1)موکت تایل
موکت تایل، به‌خاطر زیره پلاستیکی ضخیم و نصب آسان به‌عنوان یکی از بهترین نوع کف‌پوش برای محیط‌های اداری، شناخته می‌شود. این کف‌پوش به‌صورت تایل‌های مربعی شکل تولید می‌گردد و به‌همین دلیل می‌توان با توجه به‌دکوراسیون، طرح و رنگ‌های مختلفی از آنها را در کنار هم قرار داد و جلوه خاصی و منحصربه‌فردی را در دفتر کار ایجاد کرد. از مزایای کف‌پوش تایل می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:
•    این کف‌پوش اداری از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است و در محیط‌های اداری که رفت‌وآمد زیاد می‌باشد؛ گزینه مناسبی است.
•    نصب این کف‌پوش بسیار راحت است و مانند قطعات پازل در کنار هم قرار می‌گیرند. هم‌چنین می‌توان بدون چسب از آن استفاده کرد.
•    در صورت کثیف شدن، به‌راحتی با مواد شوینده مناسب تمیز می‌شود.
•    در صورتی که بخشی از کف‌پوش دچار پارگی، سوختگی و یا آسیب شد، به‌راحتی می‌توان آن را تعویض کرد.
•    این کف‌پوش علاوه بر محیط‌های اداری، در مدارس، فرودگاه‌ها، مراکز تجاری و غیره هم کاربرد دارد.

2)موکت رولی
کف‌پوش رولی با بافت لوپ، برای شرکت‌ها و ادارات بسیار مناسب است. معمولا از این کف‌پوش در بخش‌هایی از اداره‌ها که دارای پستی و بلندی هستند، مثل پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کف‌پوش در رنگ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود که می‌توانید با توجه به دیزاین دفتر کارتان از آن‌ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از موکت اداری.
دیزاین و دکوراسیون محیط کار تاثیر بسیاری در کسب‌وکار و جلب مشتری دارد. یکی از نکات مهم در طراحی دفترکار، استفاده از کف‌پوش مناسب است. موکت های اداری یکی از بهترین کفپوش‌ اداری می‌باشند که به‌خاطر تنوع بالا در طرح و رنگ می‌توانند به‌راحتی با سایر وسایل‌، هماهنگ شده و جلوه شیک و زیبایی را ایجاد کنند. در ادامه به‌مزایای استفاده از این نوع کف‌پوش‌های در دفترکار و محیط‌های اداری اشاره می‌کنیم.

1) کاهش آلودگی صوتی
همان‌طور که می‌دانید، تردد در محیط‌های اداری بسیار زیاد است و از این رو برای حفظ آرامش و جلوگیری از آلودگی صوتی، بهتر است از موکت اداری استفاده کرد. راه رفتن و جابه‌جایی صندلی و میز، موجب ایجاد صدای ناخوشایندی در محیط کار می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این کف‌پوش‌های اداری، محیط آرام را برای کارکنان و مشتریان فراهم کنید.

2)ایجاد صمیمیت در محیط‌های اداری.
یکی از نکات مهم در طراحی داخلی اداری، ایجاد محیطی  صمیمی برای کارکنان است. بسیاری از مدیران شرکت به فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای کار کردن کارکنان اهمیت نمی‌دهند. این درحالی است که، ایجاد فضایی گرم و صمیمی تاثیر بسیاری در روحیه کارکنان و افزایش بهره‌وری آنها دارد. یکی از مزایای نصب این نوع کف‌پوش‌های اداری، ایجاد فضای گرم و صمیمی برای محیط‌های اداری است.

3)الیاف باکیفیت‌ و مرغوب
موکت، از الیاف مختلفی از جمله  پلی پروپیلن، پلی اتیلن یا سایر پلی آمیدها تولید می‌شود. توجه داشته باشید که هر چه‌قدر الیاف این کف‌پوش‌ فشرده‌تر باشد؛ از کیفیت بالاتری برخوردار است. در دفتر کار و محیط‌های اداری از کف‌پوش‌های با الیاف کوتاه و متوسط استفاده می‌شود. موکت پرزدار برای اداره‌ها و شرکت‌ها که پر‌تردد است مناسب نیست؛ زیرا راه رفتن روی آنها کمی سخت می‌باشد. شما می‌توانید از موکت‌های پرزدار در دیزاین منزل خود استفاده کرده و فضای شکیل و زیبایی را خلق کنید.

images_1657208088.png

4)طراحی خلاقانه با استفاده از موکت اداری.
یکی از مزایای کف‌پوش‌ اداریف این است که در فضاهای مختلف از جمله اتاق مدیریت، راه پله‌ها، راه‌رو و غیره قابل نصب است و شما می‌توانید با توجه به دیزاین و دکوراسیون محیط، از رنگ و طرح‌های مختلف استفاده کنید. هم‌چنین شما می‌توانید با استفاده از این کف‌پوش‌ها، طراحی‌های خلاقانه‌ایی را اجرا کرده و فضای شیک و رسمی را در دفترکار خود ایجاد نمایید.

5)قیمت مناسب.
یکی دیگر از مزیت‌های این کف‌پوش‌ اداری، قیمت مناسب آن نسبت به سایر کف‌پوش‌ها است. خرید آن به خاطر ماندگاری و دوام بالا، تنوع در رنگ و طرح بسیار اقتصادی است. البته کف‌پوش‌های باکیفیت، در مقایسه با نمونه‌های بی‌کیفیت،دارای قیمت گران‌تری هستند. اگر به‌دنبال یک پوشش ماندگار و شیک برای کف اداره یا شرکت خود می‌گردید؛ خرید موکت‌های اداری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عوامل موثر بر قیمت موکت اداری.
 قیمت این نوع کف‌پوش اداری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به عوامل موثر بر قیمت آنها اشاره می‌کنیم.
•    یکی از عوامل مهم در قیمت این کف‌پوش‌های اداری، ایرانی یا خارجی بودن آن است. کف‌پوش‌های تولید کشورهای خارجی، قیمت بالاتری دارند. زیرا علاوه بر اینکه ممکن است دارای کیفیت بهتری باشند؛ هزینه باربری و گمرک نیز به آنها می‌خورد و به‌همین دلیل با قیمت گران‌تری در بازار به‌فروش می‌رسند. البته امروزه موکت‌های ایرانی با کیفیت‌های بالایی تولید می‌شوند که از نظر کیفیت دست‌کمی از برندهای خارجی ندارند.
•    یکی دیگر از پارامترهای مهم در قیمت این کف‌پوش‌های اداری، جنس آن است. موکت‌هایی با جنس مرغوب و درجه یک، با قیمت گران‌تری در بازار عرضه می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید موکت اداری.
شاید خرید این کف‌پوش‌های اداری کار ساده‌ای به‌نظر برسد. اما توجه نکردن به برخی از نکات ساده، می‌تواند نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد. در ادامه به مهم‌ترین نکات هنگام خرید موکت اداری اشاره می‌کنیم.

1)بافت موکت اداری.
این کف‌پوش‌های دارای،دارای بافت‌های مختلفی هستند که برخی از آنها به‌خاطر ماندگاری و دوام بیشتر، برای محیط‌های پرتردد مثل ادارت و شرکت‌ها  مناسب‌تر هستند. موکت تایل و موکت رولی با بافت لوپ از جمله کف‌پوش‌های اداری هستند که جلوه شکیل و زیبایی را به محیط اداری می‌بخشد. هم‌چنین موکت پرزدار به‌خاطر بافت بلند، برای ادارات اصلا مناسب نیست.

2)طرح موکت.
یکی از نکات مهم در زمان خرید، توجه به طرح این کف‌پوش‌ است. حتما هنگام خرید این نوع کف‌پوش‌، اصول زیباشناسی را در نظر گرفته و با توجه به دکوراسیون و دیزاین محیط اداری، طرح آن را انتخاب کنید.

3)رنگ‌ موکت.
حتما در زمان خرید این کف‌پوش‌های اداری به رنگ آن توجه کنید که آلودگی و کثیفی را کمتر نشان دهد. همان‌طور که می‌دانید؛ تردد در محیط‌های اداری بسیار زیاد است و به‌همین دلیل موکت‌ها زودتر کثیف می‌شوند. استفاده از کف‌پوش‌هایی با رنگ تیره، بهترین گزینه برای شرکت‌ها و ادارات هستند.

 4)کیفیت و دوام موکت.
در زمان خرید، علاوه بر زیبایی این کف‌پوش‌های اداری، باید به کیفیت و دوام آن نیز توجه کنید. اگر موکت از کیفیت خوبی برخودار نباشد، خیلی زود پاره می‌شود. به‌خصوص در اداره‌ها که تردد با کفش انجام می‌شود؛ اگر کیفیت کف‌پوش پایین باشد، در مدت زمان کوتاهی باید به‌فکر تعویض آن باشید.

images_1657207955.png

کلام پایانی
دکوراسیون و طراحی در محیط‌های اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استفاده ازموکت‌های اداری می‌تواند فضای سرد و کسل‌آور اداره‌ها و شرکت‌ها را گرم و صمیمی کند و موجب افزایش بهره‌وری کارکنان و سودآوری بیشتر شود. شما می توانید برای مشاهده و خرید موکت هتلی از گامان تزئین جاوید کلیک کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها