به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۴۶۷۵۰

کونته: این تازه آغاز کارم در تاتنهام است

گروه ورزشی: آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید کسب سهمیه لیگ قهرمانان تازه آغاز راه او در این تیم بوده است.
کونته: این تازه آغاز کارم در تاتنهام است
کونته اواسط فصل گذشته پیشنهاد هدایت تاتنهام را قبول کرد تا جانشین نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت این تیم شود. 
در حالی که تاتنهام در زمان پیوستن او به این تیم شرایط چندان خوبی نداشت اما در نهایت موفق شد در جمع چهار تیم صدر جدول قرار گرفته و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان این فصل را به دست آورد. 
این مربی ایتالیایی فصل گذشته جنجال بسیاری را نیز به پا کرد و حتی مدعی شد که شاید پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر از این تیم جدا شود اما در نهایت شرایط به شکلی پیش رفت که او تصمیم گرفت همچنان در شمال لندن بماند. 

تاتنهام برای برگزاری اردوی پیش فصل خودش به کره جنوبی سفر کرده و کونته در آستانه دیدار روز چهارشنبه برابر ستارگان کی لیگ در سئول از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد. 
او درباره تصمیمش برای ادامه حضور در تاتنهام گفت:« من همیشه گفتم که پایان فصل برایم بسیار مهم است که بتوانم با باشگاه صحبت کنم و در این صحبت‌ها بتوانیم تصمیم درستی با باشگاه بگیریم. ادامه دادن این پروژه برای من بسیار مهم بود چون اولا یک سال دیگر قرارداد داشتم و ما تازه این پروژه را با باشگاه آغاز کردیم.»
کونته درباره اهدافش با تاتنهام اظهار داشت:« شما به خوبی از بلندپروازی‌های من باخبر هستید. من فکر می‌کنم این که فصل گذشته توانستیم در جمع چهار تیم صدر جدول قرار بگیریم دستاورد بسیار بزرگی است اما این تازه آغاز کار ما در تاتنهام است. ما نیاز به زمان و صبوری داریم اما باید قدرتمندتر از قبل باشیم. من بلندپروازی‌هایی دارم و این موضوع درباره باشگاه هم صدق می‌کند.»
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها