به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۴۶۷۵۷

استقلال همچنان در انتظار پاسخ عارف غلامی

گروه ورزشی: مدیران استقلال منتظر اعلام پاسخ نهایی عارف غلامی مدافع خود برای تمدید قرارداد هستند.
استقلال همچنان در انتظار پاسخ عارف غلامی
موضوع تمدید قرارداد عارف غلامی با استقلال به درازا کشیده شده است؛ طی روزهای گذشته بحث های متعددی در خصوص این بازیکن وجود داشت اما با وجود برگزاری جلسات متعدد میان غلامی و مسئولان استقلال هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.
مهم‌ترین بحث در طولانی شدن مذاکرات استقلال وغلامی مسائل مالی است. باشگاه استقلال سقف مبلغ قرارداد ملی این فصل را به عارف غلامی اعلام کرده و از این بازیکن درخواست کرده برای تمدید قرارداد خودش با توجه به آغاز تمرینات اقدام کند.
استقلالی ها پیشنهاد مالی غلامی را که با سقف قراردادهای این باشگاه فاصله دارد، نپذیرفتند به این دلیل که مدعی هستند پذیرفتن این مبلغ انضباط مالی تیم را بر هم خواهد زد و موجب اعتراض سایر نفرات خصوصا بازیکنان با سابقه تیم می شود.
پیش از این گفته می شد عدد مورد نظر غلامی بیش از 20 میلیارد تومان بوده که البته این موضوع مورد تایید رسمی از سوی مدافع استقلال قرار نگرفت.
این در حالی است که در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص منتفی شدن حضور غلامی در باشگاه‌های عربی منتشر شده بود و در سوی دیگر استقلال نیز در صورت عدم تمدید قرارداد با این مدافع به سراغ دو گزینه بعدی خودش خواهد رفت.
آبی ها در حال حاضر گزینه هایی همچون سامان فلاح مدافع پیکان را مورد نظر دارند که در صورت عدم جذب غلامی به این تیم اضافه شوند؛ در حالی که قرارداد سیلوا تمدید شده و گفته می‌شود مشکل مرادمند حل خواهد شد.
از سوی دیگر محمد حسینی مدافع هوادار هم به این تیم پیوسته و همچنین روزبه چشمی و امید حامدی‌فر هم در پست دفاع میانی بازی می‌کنند و به نظر می رسد از بین عارف غلامی و یا یک مدافع جدید، فهرست مدافعان میانی استقلال تکمیل می‌شود.
برچسب ها: عارف غلامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها