به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۳۴۶۷۸۷

سود استقلال و پرسپولیس از تبلیغات مشخص شد

گروه ورزشی: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در حوزه اقتصادی این فدراسیون فعال است، درآمد سرخابی‌ها از تبلیغات محیطی را اعلام کرد.
سود استقلال و پرسپولیس از تبلیغات مشخص شد
موضوع تبلیغات محیطی سال‌هاست که در فوتبال ایران مورد بحث است. این بحث‌ها فصل گذشته در مقاطعی جنجالی هم شد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار سهمی مجزا از تبلیغات شدند؛ چیزی که در فصل بعد شاهد آن خواهیم بود.
درودگر امروز با تایید مجزا شدن درآمد سرخابی‌های پایتخت از تبلیغات محیطی لیگ برتر اعلام کرد که این موضوع با رقمی که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته، مجزا شده است.
طبق اعلام عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پایان جلسه‌ای که با مدیران باشگاه‌ها داشت؛ رقمی که قرار است بعد از هر بازی استقلال و پرسپولیس بابت تبلیغات داده شود؛ 3 میلیارد و 750 میلیون تومان خواهد بود.
این رقم در بازی‌های خانگی به سرخابی‌های پایتخت تعلق خواهد گرفت و به این‌ترتیب آنها از 15 بازی خانگی لیگ بیست و دوم رقمی حدود 57 میلیارد تومان به جیب خواهند زد. البته اجرایی شدن روند یاد شده منوط به تسویه حساب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها