به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۳۴۶۸۰۰
در رویای هری کین؛

هدف کهکشانی بایرن برای تابستان بعد مشخص شد

گروه ورزشی: هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام به زودی و برای تابستان سال 2023، به مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ تبدیل خواهد شد.
هدف کهکشانی بایرن برای تابستان بعد مشخص شد
رابرت لواندوفسکی در هفته های اخیر بارها تاکید کرده که تمایلی به ماندن در بایرن مونیخ ندارد و می خواهد بعد از هشت سال این باشگاه را ترک کند. اگرچه این باشگاه پرافتخار و آلمانی تمایل به فروش لواندوفسکی ندارد، اما به نظر می رسد بارسلونا مقصد بعدی این ستاره لهستانی باشد. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اگر مدیران بایرن مونیخ در نهایت تسلیم شوند و رابرت لواندوفسکی به بارسلونا فروخته شود، این باشگاه به یک گزینه جانشین کوتاه مدت برای فصل نیاز دارد، زیرا یولیان ناگلزمان نمی خواهد تیمش بدون در اختیار داشتن یک شماره 9 کلاسیک و ثابت، فصل را آغاز کند. 

این تیم در هفته های اخیر موفق به جذب سادیو مانه از لیورپول شده، اما ناگلزمان قصد دارد از این ستاره سنگالی در پست وینگر چپ استفاده کند و بدین ترتیب جای یک مهاجم سنتی مانند رابرت لواندوفسکی در ترکیب این تیم خالی خواهد بود.
در واقع بایرن مونیخ به دنبال یک راه حل موقت و ممکن خواهد بود و نام هری کین در حال حاضر در صدر لیست خرید این باشگاه برای سال آینده قرار گرفت. تاتنهام تمایلی به فروش هری کین در فصل تابستان امسال ندارد و بایرن مونیخ نیز قادر به پرداخت ارقام هنگفت در این مقطع برای توافق با ستاره انگلیسی نیست. اما نام هری کین در هفته های اخیر در جلسات هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ مطرح شده و آنها به زودی اقدامات خود برای جذب آقای گل جام جهانی 2018 را آغاز خواهند کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها