کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصويري

جلسه بنیاد باران با حضور خاتمی و عارف

15 اسفند 1392 ساعت 19:49

گروه سياسي: عضو هیات مدیره بنیاد باران از تشکیل جلسه شورای عالی این بنیاد به ریاست حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی و با حضور دکتر محمدرضا عارف و دیگر اعضای شورای عالی خبر داد.


محمود زمانی قمی در گفت‌وگو با امید درباره تشکیل جلسه شورای عالی بنیاد باران گفت: بر اساس مفاد اساسنامه بنیاد باران ابتدا گزارش عملکرد سال 92 بنیاد توسط آقای رسولی رئیس هیات مدیره تقدیم اعضای شورای عالی شد و در ادامه جواد امام مدیر عامل بنیاد نیز مطالبی را نسبت به تببین رویکرد های جدید بنیاد تشریح کرد.

وی گفت: آقای خاتمی نیز با بیان نقطه نظرات خویش در خصوص اتخاذ رویکردهای بدیع و نو از جمله ایجاد مراکز مطالعاتی تا رسیدن به یک پژوهشکده مطرح کرد. زمانی قمی همچنین از تصویب بودجه سال 93 بنیاد باران و بررسی تراز مالی سال 91، و قرائت گزارش بازرس قانونی در این جلسه خبر داد.

وی ادامه داد: پس ازخاتمه این جلسه نیز سایت باران با حضور آقایان خاتمی و عارف و حضور اعضای شورا با آدرس جدید افتتاح شد.

عضو هیات مدیره بنیاد باران در پاسخ به اینکه آیا در این جلسه پیرامون موضوعات سیاسی و انتخابات آینده مجلس نیز صحبتی شد، گفت: بنیاد ماهیتا به مسائل سیاسی نمی‌پردازد، ماهیت بنیاد یک ماهیت اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی است و طبق مفاد اساسنامه از هر گونه فعالیت سیاسی منع شده ایم.


کد مطلب: 34683

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/34683/جلسه-بنیاد-باران-حضور-خاتمی-عارف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir