به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۴۶۸۷۴

سلام فرمانده برگه هویت انقلاب اسلامی است

سلام فرمانده برگه هویت انقلاب اسلامی است
گروه سیاسی: حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یادداشتی که سایت شورای نگهبان منتشر کرده است نوشت: گفته می‌شود ـ و دور از انتظار هم نیست ـ که ۷۰ درصد کسانی که به هنگام پیروزی انقلاب اسلامی در قید حیات بوده‌اند، از دنیا رفته‌اند و بر این اساس ادعا می‌کنند که رفراندوم تعیین نوع حکومت از استواری و اتقان قبلی برخوردار نیست!
الف ـ حضور چند ده میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نمونه‌های مشابه دیگر، به وضوح حکایت از آن دارد که اگر هم مردم به برخی از عملکرد‌ها انتقاد داشته باشندـ که طبیعی نیز هست ـ، ولی به اصل نظام کاملاً وفادار هستند.

ب ـ در تشییع پیکر مطهر سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، چند ده میلیون از مردم ایران اسلامی در سراسر کشور حضور یافته بودند و اگر قرار بود به درخواست همه شهر‌ها برای تشییع جداگانه پیکر مطهر آن شهید بزرگوار پاسخ مثبت داده شود، چه بسا که تدفین آن عزیز به چند ماه بعد از شهادتش موکول می‌شد. حاج قاسم نماد انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اعتقاد راسخ به امام راحل و خلف حاضر ایشان بود.

ج ـ طی چند ماه اخیر سرود «سلام فرمانده» که با توجه به لطافت آهنگین و صلابت آهنین آن به جرات می‌توان گفت که برگه هویت انقلاب اسلامی و شناسنامه ملت‌های مسلمان است، با سرعتی فراتر از تصور و با شتابی معجزه‌گون، نه فقط سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته، بلکه مرز‌های جغرافیایی را نیز پشت سر گذاشته و هرجا مسلمانی هست و در هر منطقه‌ای که مسلمان‌نشین است، دل‌ها را به تسخیر درآورده است. این استقبال بی‌نظیر (و نه کم نظیر) به چه معنی است؟!

۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۱:۱۸
حشین آقا اینطور نیست جان تو همه شیز فرق کرده حتی اونی که تو میژنی (390642)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها