به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۴۶۸۸۶

پیشنهاد خُرد کردنِ قلم پا برای برخورد با بی‌حجابی

پیشنهاد خُرد کردنِ قلم پا برای برخورد با بی‌حجابی
گروه سیاسی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در اظهاراتی خواستار برخورد شدید با متعرضان به حجاب شد.علی اصغر گرجی گفت : تجمعاتی که در سراسر کشور با حضور پرشور بانوان شکل گرفت، حجت را بر مسئولان تمام کرد. لازم است تا در کنار رسیدگی به مشکلات اقتصادی، تکریم مردم و رفع مشکلات، اولین خاکریز این انقلاب و نظام که حجاب و عفاف است توسط مسئولان با تمام توان حفظ شود و هر کس قصد تعرض به آن را داشت، قلم پایش را خرد کنند. مگر مردان ما مرده باشند که اجازه دهند از سر زنان چادر و روسری کشیده شود.
مرجع : حوزه
برچسب ها: حجاب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۳:۴۸
مردانتان مرده اند که زنها برای یک لقمه نان تکدی گری و زباله گردی و .... میکنند (390652)
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۲:۴۱
مردی که نتونه خرج خونش را در بیاره در واقع مرده است (390691)
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۴:۵۵
....... بي أدب (390655)
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۶:۵۱
خاک بر سرما........ (390662)
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۰۹:۵۶
....... پلیس متشخص با همنوع خودش این طوری رفتار نمیکنه. (390678)
علیرضا
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۱:۰۲
داشتن حجاب و نداشتن آن امری کاملا شخصی است و به هیچ کسی و جایی مربوط نمی شود. مسئولان ما به جای این که دنبال وظایف و مسائل مسئولیتی خودشان باشند و وظایفِ مقام، پست، صندلی و جایگاهشان را انجام دهند، می افتند دنبال مسائلی که به آنها مربوط نمی شود. شما مسئولان محترم، اگر خیلی عرضه دارید وظایف خودتان را انجام دهید که بابت آن حقوق های کلان می گیرید. اگر خیلی عرضه دارید جلوی گرانی، فساد، رانت ها، اختلاس ها، دزدی ها از بیت المال، خروج ارزها از ایران توسط عوامل داخلی و ... را بگیرید. (390684)
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۱:۲۳
موهاشونو آتیش بزنن بهتره (390685)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها