به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۴۶۹۱۲
شوخی غیر منتظره و حیرت ستاره لهستان؛

پس گردنی؛ حرکت عجیب سرمربی حریف ایران!

گروه ورزشی: نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان، یک حرکت عجیب انجام داده است.
پس گردنی؛ حرکت عجیب سرمربی حریف ایران!
باور نکردنی؛ نیکولا گربیچ این کار را درست جلوی دوربین ها انجام داد. هیچ کس انتظارش را نداشت، همه چیز ضبط شد. تیم والیبال لهستان به سرمربیگری نیکولا گریبچ در رقابت های لیگ ملت های امسال عملکرد فوق العاده‌ای داشته و به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد.
سرمربی تیم لهستان بارها ثابت کرده است که ارتباط بسیار خوبی با بازیکنانش دارد. به حدی که در یک‌ اتفاق جالب، نیکولا گربیچ، مصاحبه بازیکن تیمش یعنی توماش فورنال را قطع کرد و تصمیم گرفت حرکتی غافلگیرکننده در مقابل دوربین ها انجام دهد.
ماجرا از این قرار است که توماش فورنال، در حال مصاحبه است و هنگامی که گربیچ در حال عبور از پشت اوست، با یک پس گردنی شوخی عجیبی را با ستاره تیمش انجام می‌دهد. فورنال ابتدا از این اتفاق شگفت‌زده می‌شود اما خیلی سریع با خنده به این شوخی عجیب واکنش نشان می‌دهد.
بعد از جدایی ویتالی هینن و روی کار آمدن نیکولا گربیچ، این سرمربی صرب تغییرات مهمی را در تیم ملی والیبال لهستان به وجود آورده است. در حقیقت گربیچ نه تنها در مسائل فنی بلکه در جو تیم نیز تغییرات قابل توجهی به وجود آورده که بعد از بازی آخر لهستان مقابل اسلوونی به وضوح مشهود بود.
گفتنی است تیم ملی والیبال لهستان پنج شنبه شب هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف ایران می رود. تکرار مسابقه دور گروهی که در آن جدال، ایران ٣-٢ پیروز شده بود و قطعا شاگردان گربیچ با هدف انتقام پا به این جدال می‌گذارند.



برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها