به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۴۶۹۱۸

اقدام جدید فیفا برای محافظت از بازیکنان

گروه ورزشی: فیفا قصد دارد با استفاده از متخصصین در رقابت های جام جهانی، امکان استفاده از یک تعویض اضافه را برای تیم‌ها مهیا کند.
اقدام جدید فیفا برای محافظت از بازیکنان
طبق آنچه که توسط فدراسیون بین المللی فوتبال در بیانیه رسمی تایید شده است، جام جهانی 2022 قطر اولین جام جهانی خواهد بود که فیفا با نظر متخصصین، شرایطی را برای تشخیص مصدومیت بازیکنان از ناحیه سر و شرایط بازگشت آنها به تمرینات راه‌اندازی می‌کند.
فیفا همچنین اعلام کرده که با حضور این متخصصین در مسابقات، هیئت رئیسه فیفا با انجام یک تعویض مجزا برای بازیکنانی که در‌ طول بازی با ضربه سر مواجه شوند، موافقت کرده است و این مسئله به صورت یک لایحه فوری در حال بررسی است.
در این صورت پزشکان تیم های ملی و متخصصین فیفا که در همه بازی‌ها حاضر خواهند بود، به همراه یکدیگر مصدومیت بازیکنان از ناحیه سر را چک خواهند کرد تا سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد.
البته در صورت بروز این اتفاق امکان استفاده از ویدیو چک هم وجود دارد تا اگر پزشک معتمد فیفا، متوجه شدت مصدومیت بازیکن نشد، بتواند با بازبینی صحنه، شدت مصدومیت را بررسی کند.
برچسب ها: فیفا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها