به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۴۶۹۳۷

پاسخ منفی ژکو به یووه؛ در اینتر می‌مانم

گروه ورزشی: ادین ژکو، ستاره اهل بوسنی، تصمیم گرفت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ منفی داده و به حضور در اینتر ادامه دهد.
پاسخ منفی ژکو به یووه؛ در اینتر می‌مانم
ژکو، پس از جدایی از رم و پوشیدن پیراهن اینتر موفق شد عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در فصل گذشته باشد.
با این حال پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن فصل آینده شرایط سختی را تجربه کند، چرا که روملو لوکاکو بار دیگر و این بار به عنوان بازیکن قرضی به اینتر ملحق شده و شاید فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم به او نرسد. 
این در حالی است که شایعات بسیاری درباره علاقه اینتر به پائولو دیبالا نیز به گوش می‌رسد و شانس حضور این بازیکن در سن سیرو بسیار بالاست و در صورتی که این انتقال قطعی شود، کار برای ژکو از این هم سخت‌تر خواهد شد. 

حالا آلفردو پدولا، کارشناس نقل و انتقالاتی اسپورت ایتالیا، مدعی شده که یوونتوس پیشنهادی رسمی برای جذب ژکو در طول 48 ساعت گذشته ارائه کرده تا فرصت بازی بیشتری در اختیار این بازیکن قرار دهد اما این مهاجم آن را رد  کرده است. 
این بازیکن تصمیم گرفت که با رد این پیشنهاد و حضور در تمرینات پیش فصل اینتر نشان دهد که عزم راسخی برای اثبات توانایی‌هایش به سیمونه اینزاگی دارد و می‎‌خواهد فصل آینده نیز حضور موفقی در ترکیب نراتزوری داشته و به این تیم برای رسیدن به هدفش و کسب عنوان قهرمانی لیگ کمک کند. 
او فصل گذشته موفق شد 17 گل و 10 پاس گل را در 48 بازی به نام خودش به ثبت برساند و تا ژوئن سال آینده نیز با اینتر قرارداد دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها