به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۳۴۶۹۵۵

حاج‌آقا، شما کجا زندگی می‌کنید؟!

حاج‌آقا، شما کجا زندگی می‌کنید؟!
گروه سیاسی: یك فعال سیاسی، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.
محمد مهاجری، در صفحه تلگرام خود نوشت:
به:آقای حسین جلالی نماینده محترم و اصولگرای رفسنجان
موضوع: حورالعین
با سلام.
جنابعالی با انتقاد تند از بدحجابی بانوان گفته اید: «از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم.»!
اجازه بدهید محض شوخی مطلب زیر را بیاورم.
اوایل دهه ۷۰ خاطره‌ای (نمی‌دانم واقعیت داشت یا لطیفه بود) نقل می‌شد که بر مبنای آن یکی از نمایندگان مجلس با خوشحالی به یک مسئول صداوسیما گفته بود «دیشب تلویزیون فیلم بسیار خوبی نمایش داد که سانسور نشده بود.» این نماینده با تعریف کردن قسمت‌های سانسور نشده فیلم مزبور، از تلویزیون به همین دلیل تقدیر کرده بود. مسئول مربوطه با پخش سیما تماس می‌گیرد و معلوم می‌شود چنین فیلمی از هیچ شبکه‌ای پخش نشده است. سپس کاشف به عمل می‌آید که فرزندان نماینده محترم، بدون اینکه خودش بداند برایش یک فیلم ویدئویی پخش کرده بودند و او هم حالش را برده بود!
حالا حکایت شماست.
حاج‌آقا، شما کجا زندگی می‌کنید که آدم‌هایش رها و برهنه‌اند؟ ما که توی این شهر و مملکت زندگی می‌کنیم جز موارد اندک‌شمار (آن هم در گزارش‌ها)، خبر نداریم. نکند شما را در ویلا‌های از ما بهتران برده‌اند و صحنه‌های حورالعین نشان‌تان داده‌اند؟!
عجب جا‌هایی زندگی می‌کنیم بعضی از #مااصولگراها!

 
برچسب ها: حجاب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها