به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۳۴۶۹۹۱

تماس مهدی کروبی با فخرالسادات محتشمی‌پور

تماس مهدی کروبی با فخرالسادات محتشمی‌پور
کروه سیاسی: فخرالسادات محتشمی‌پور «همسر مصطفی تاجزاده» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز بعدازظهر آقای کروبی با من تماس گرفتند و ضمن ابراز تأسف از بازداشت همسرجان آرزوی رهایی هرچه زودتر او را نمودند. بعد هم خانم‌کروبی تماس گرفتند و طبق معمول ابراز محبت کردند. هر دو‌ بزرگوار شجاعت و صراحت لهجه و صداقت همسرجان را ستودند. 
گفتم او را به بند کشیده‌اند که صدایش را خاموش کنند غافل از آن که پژواک صدایش تا بیکران‌ها شنیده می‌شود. در آن سال‌ها قبل از هجوم وحشیانه منجر به حصر سران جنبش سبز لطف و‌ محبت آقای کروبی و‌ حاج خانم بزرگوارشان شامل حال خانواده‌های زندانیان سیاسی می‌شد. خانم رهنورد عزیز هم حتی المقدور در جلسات قرآن خانواده‌ها شرکت می‌کردند که البته وجودشان موجب قوت قلب بود. 
راستش هنوز باورم‌ نمی‌شود رویشان شده همسرجان را پس از تحمل ۷ سال زندان انفرادی ظالمانه بار دیگر به اسارت کشیده باشند. و باز هم همان روش‌های غیرقانونی بیش از یک دهه پیش را علیرغم ادعاهای رییس جدید قوه قضائیه اتخاذ کرده باشند. به قول وکیل همسرجان یک شبه آدم‌ربایی و بعد هم عامدانه بی‌خبر نگاه داشتن خانواده و‌ عدم تماس تلفنی و این که نمی‌گویند همسرم کجاست؟ معنی این .... کاری‌ها چیست؟ یک‌کلام بگویید طاقت شنیدن نقد منصفانه را نداریم. بگویید از عدالت علوی بویی نبرده‌ایم. بگویید اصلاح‌طلبان را به بند می‌کشیم و ته دلمان براندازیم. غیر از این است؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۰۹:۱۵
اینا هنوز تو جنبش سبز گیرپاژن (390673)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۱:۰۱
جنبش سبز مردمی ترین جنبش و پویش در ۴۳ سال اخیر بود و بهترین و منطقی ترین مطالبات رو داشت. و این رو هم بهتون بگم که جنبش سبز با اصلاحات و اصلاح طلبی تفاوت داشت (391268)
مهسا
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۰۹:۳۳
اگه این شیخ مرمی و از جنس مردم بود!؟
کاش با یکی از مادران کشته شدگان آبان ۹۸ و ۸۸ و ۷۸ و ...( کودکان و جوانانی که فقط و فقط اعتراض به وضع موجود و فساد داشتند آیا بایستی کشته شدند!؟) ی تماس می‌گرفتند و یا تو همین فضای مجازی ی تسلیتی میگفت
.............. (390675)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۲:۵۴
المتوهمین و المتوهمات بعضهم اولیا بعض (390694)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۰۱:۲۰
امیدوارم هرچه زودتر عقلا بر این عمل اشتباه تفرقه افکنانه و آزادی ستیزانه خط بطلان کشیده و دستور آزادی ایشان را صادر کنند. (390764)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۰:۵۹
درو بر کروبی (391267)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها