به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۴۷۰۲۰

ماجرای شهره لرستانی، مازیار و تغییر جنسیت

ماجرای شهره لرستانی، مازیار و تغییر جنسیت
گروه فرهنگ وهنر:  شهره لرستانی شب گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام اش خبر داد که نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داده است. صبح امروز نیز او با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی، رسما خبر تغییر جنسیت اش را هم تایید کرد.
 شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این فایل صوتی می‌گوید که ۵۶ سال با این نام زندگی کرده است، اما در حال حاضر شرعا و عرفا زن نیست و به همین دلیل براساس شرع اسلامی حاکم بر جامعه طی چند ماه آینده برای تغییر نام اش اقدام خواهد کرد.
او سپس ابراز می‌کند که بتواند شادی و نشاط را در قالب دیگری به مردم منتقل کند.البته شهره لرستانی (مازیار لرستانی) نگفته که چه زمانی نسبت به تغییر جنسیت خود اقدام کرده است. اما به نظر می‌رسد که او پیش‌تر برای عمل تغییر جنسیت اقدام کرده باشد و تنها اعلام عمومی آن را به تاخیر انداخته باشد.
در واقع او حدود سه سال قبل نام اش را از شهره لرستانی به ودود تغییر داده بود، اما آن زمان این موضوع عمومی نشد و شهره لرستانی هم به موضوع تغییر جنسیت اش اشاره‌ای نکرد.
شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این رابطه نوشته بود: دیگه می‌خوام خودم باشم... با تمام تفاوت هام.. و... خودم رو دوست خواهم داشت، چون هرچه دارم و هر چه ندارم ... هرچه شدم و نشدم ... هرچه هستم و نیستم ... از خداست و سخت راضی ام به رضایش... و وجود لایزالش را می‌ستایم و اسم مبارک او (ودود) را برای خود بر می‌گزینم که معنایش (بسیار عاشق) است و این اسم از عشقی که به پروردگار دارم امده است. سلام، من ودودم. ودود لرستانی.
شهره لرستانی (مازیار لرستانی) همسر و فرزندی دارد؟برخی رسانه‌های داخلی مدعی اند که شهره لرستانی (مازیار لرستانی) سال‌ها قبل با حسین قناعت کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرده و حاصل اش هم سه فرزند بوده است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که در طول سال‌های گذشته این دو چنین موضوعی را تایید نکرده اند و بعید هم به نظر می‌رسد که این ادعا درست باشد.


 
برچسب ها: شهره لرستانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها