به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب : ۳۴۷۰۶۱

تماس میرحسین و زهرا رهنورد با خانواده تاج‌زاده

تماس میرحسین و زهرا رهنورد با خانواده تاج‌زاده
کروه سیاسی: میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، رهبران محصور جنبش سبز در تماس با خانواده مصطفی تاج‌زاده «پایداری و صداقت، صراحت و شجاعت» این زندانی سیاسی را ستودند. موسوی و رهنورد در این تماس از بازداشت مجدد سیدمصطفی تاج‌زاده در شرایط جامعه بحران زده کنونی که به حضور و‌ نقش آفرینی وی نیاز دارد، ابراز تأسف کردند. آنها در این تماس گفته‌اند: «زندان چون رسانه‌ای برای تاج‌زاده صدای او را بلندتر و رساتر کرده است و این تجربه‌ای است که پیش‌تر نیز، حاکمیت آن را آزموده و نتایجش را دیده‌ است». آنها با یادآوری سوابق و خدمات سید مصطفی تاج‌زاده‌ به کشور و‌ میهن، پایداری او را ستوده و برای او آرزوی سلامتی و رهایی کردند.
فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده نیز شب گذشته در یادداشتی از تماس تلفنی مهدی کروبی و فاطمه کروبی خبر داده بود. 
مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسیِ مدافع اصلاحات ساختاری و معاون پیشین وزیر کشور، ۱۷ تیرماه جاری، حدود شش سال پس از آزادی از زندان بار دیگر بازداشت شد. او در انتخابات سال ۸۸ به مدت ۷ سال در زندان بود.
برچسب ها: مصطفي تاجزاده
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مهرانه
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۸:۳۵
ای کاش یوی هم با ملت ایران ابراز همدردی میکرد
درد، درد تشنگان قدرت برلی تصاحب صندلی و چپاول ایران و انتقام از ایرانیان است
عده ای که فقط و فقط برای انتقام از مردم ایران و ویرانی ایران آمده اند (390721)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها