به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۳۴۷۲۰۱
خدمتی که انقلاب به زنان کرده در هیچ دوره‌ای انجام نشده بود

صدیقی: دشمن می‌خواهد حرام‌زاده به وجود بیاورد!

صدیقی: دشمن می‌خواهد حرام‌زاده به وجود بیاورد!
گروه سیاسی: خطیب این هفته نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که تقوا زنجیره آخرت و دنیا است، گفت: هرکسی خدا را حریم نگه‌دارد و در محور طاعت خدا و پرهیز از معصیت خدا زندگی کند، خدای متعال بن بست را از پیش پای او بر‌می‌دارد و گره‌هایش را باز می‌کند.
شیخ‌کاظم صدیقی عنوان کرد: در سوره مبارکه نور و احزاب تکلیف بانوان اسلامی مشخص شده است و در زیر آسمان مسلمانی را پیدا نمی‌کنید که منکر عفاف و حجاب باشد. لذا همه بانوان ملکف در این زمینه هستند. در جامعه ما بانوان چند دسته هستند، یک دسته از بانوان هستند که دل با صفا دارند که می‌گویم در روز قیامت از ما جایگاه بزرگ‌تری دارند‌، بانوانی که بی حجابی بر آن ها تحمیل شده است. خواست ملت ایران حفظ حجاب در تمام ادوار و اعصار است.
وی ادامه داد: حجاب برای بانوان یک کرامت، شرافت و ارزش است. لذا بانوان با اعتماد به قرآن و بانوانی که الگوی بانوان مسلمان هستند این را افتخار و ارزش می‌دانند. حجاب بانوان مانند لباس روحانیت است خودش تبلیغ دین است. لذا حجاب انزوا نیست. خدمتی که انقلاب به جامعه زنان کرده در هیچ دوره‌ای به جامعه زنان نشده بود. بانوان در تخصص‌های مختلف را امروز در جامعه داریم و بانوان ما به برکت انقلاب شکوفا شدند و جزو مفاخر دنیا شدند. در عرصه  سیاسی و اجتماعی زنان حضور دارند مجلس شورای اسلامی از زنان هم تشکیل شده است. لذا ظلم است که بگویم انقلاب زنان را محدود کرده است‌. بعضی‌ها می‌گویند حال چه کاری داریم بی‌حجاب هستند، آقاجان شرع و قانون است و انجام ندادنش خلاف قانون است. مسئله کشف حجاب و بی‌حجابی جز تخلفات است و شورای نگهبان ما این را قانون کرده است. برهنگی مال قبل تاریخ اسلام است. امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نکته دیگر مسئله امر تبلیغات است، از یک طرف ما دختران مان را رها کنیم از یک طرف بگویم این کار را نکنید و فضای مجازی را رها کنیم. مقابله ما تنها با بی حجابی نیست بلکه مقابله با دشمن است که مسئله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و به دنبال به هم زدن نظام خانواده در ایران است و می‌خواهد حرام‌زاده به وجود بیاورد و نظام عفاف و حجابی که برای آنان این همه شهید و فداکار  تقدیم انقلاب شده است را به هم ریزد. وی افزود: رضا شاه ۳ پایگاه را از بین برد، عمامه ها را به دستور انگلیس از سرها برداشت. مجالس روضه را تعطیل کرد و حجاب را از سرها برداشت. دشمن آمده است خانواده ایرانی را بهم بریزد، خانواده ایرانی طهارت دارد. وی تاکید کرد: باید شبکه‌ها را کشف کرد. باید اراذل و اوباش را که به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند، پیدا کرد. سپس باید جلوی شایعه‌پراکنی‌ها را گرفت که وظیفه نیروی انتظامی و صداوسیما است و بعد شما ملت عزیز.
برچسب ها: کاظم صدیقی

۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۷:۰۸
هركسي در انتخاب نوع پوشش و يا هر انتخابي آزاد بايد باشد (390742)
مهسا
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۷:۳۴
پس مطمئنا تو یکی خواسته دشمن را برآورده کردی (390743)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۷:۴۸
جایگاه طالقانی و منتظری را داده اند به امثال صدیقی. این سقوط و انحطاط نیست. ذلت و خواری است. (390745)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۸:۲۰
جناب صدیقی خطبب جمعه چرا اینقدر بددهنی. حرامزاده یعنی چی. (390748)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۸:۳۹
حرام زاده کسانی هستند که به بیت المال دستبرد می زنند. (390749)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۰:۲۹
جمعه که می شود منتظرم تا ... های سه گانه به مردم ایران فحش بدهند. (390752)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۳۸
پس دشمن موفق بوده و گرنه تو الان نبودی.... (390755)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۴۱
جناب شیخ صدیقی عجب تبلیغی با لباس روحانیت برای اسلام کردید! (390758)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۴۷
.... حرف زد خدا رحم کنه (390760)
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۲:۴۷
این آقایان می خواهند به زور خود را نماینده خدا معرفی نموده و مردم را به بهشتی ببرند که خود وفرزندانشان هم ان را نمی خواهند. (390782)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها