به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۳۴۷۲۱

«بی ام و»، به دنبال فروش 2 میلیون خودرو

گروه اقتصادي: با بهبود وضعیت اقتصادی در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت خودرو سازی بی ام و اعلام کرده که امیدوار است تا در سال 2014 بیش از 2 میلیون خودرو به فروش رساند.
«بی ام و»، به دنبال فروش 2 میلیون خودرو
بزرگترین شرکت سازنده اتومبیل های لوکس در جهان امید دارد تا با استفاده از افزایش تقاضا در بازارهای چین و آمریکا بیش از 2 میلیون خودرو به فروش رساند. دو شرکت مینی و رولز رویس در دو ماه گذشته در حدود 6.5 درصد رشد را تجربه کردند و شرکت بی ام و خود 9 درصد رشد در فروش به دست آورد. رییس شرکت بی ام و در نمایشگاه خودرو ژنو اعلام کرد که این شرکت برای تولید خودرو به میزان تقاضا در نظر دارد تا کارخانه ای جدید در آمریکای شمالی راه اندازی کند و 2 کارخانه موجود در چین را گسترش دهد.

بی ام و به همراه مرسدس بنز هر دو در تلاش هستند تا فروش خود در بازارهای خارجی را افزایش دهند تا بتوانند کاهش و رکود فروش در کشورهای خود را جبران کنند. خودروسازی بی ام و توانست در سال 2013 با 6.4 درصد رشد به فروش 1.96 میلیون اتومبیل دست یابد.
آئودی که در میان خودروسازان لوکس مقام دوم را دارد با افزایشی 8.3 درصدی در فروش مواجه شد و تعداد اتومبیل‌های به فروش رفته خود را به 1.58 میلیون عدد رساند. فروش خودروهای شرکت مرسدس با بیشترین رشد مواجه شد و با 11 درصد افزایش به 1.46 میلیون رسید.
مرجع : بازارخبر