به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۴۷۲۱۶
شب عجیب کاپیتان سابق استقلال

عذرخواهی رسمی عوامل خندوانه از وریا غفوری

گروه ورزشی: با عذرخواهی رسمی عوامل برنامه خندوانه، به نظر نمی‌رسد ماجرای حذف اسم وریا غفوری در این برنامه ابعاد جدیدتری پیدا کند.
عذرخواهی رسمی عوامل خندوانه از وریا غفوری
هنوز برنامه‌ی شب جمعه "خندوانه" تمام نشده بود که ویدیویی از آن سوشال میدیا ایرانی را فرا گرفت. ماجرا از این قرار بود که در قسمتی از مسابقه قاطی‌بازی این برنامه، شرکت‌کنندگان باید مرحله‌ای مانند بازی اسم‌فامیل را روی وایت‌برد پشت سر می‌گذاشتند.
کامران تفتی به عنوان یکی از هنرمندانی که به استقلالی‌بودن هم مشهور است، برای اسمی با حرف واو در این مسابقه نام "وریا" را نوشت. اسمی که در سال‌های اخیر بی‌درنگ یاد کاپیتان فصول گذشته استقلال را در اذهان تداعی می‌کند. همین موضوع باعث شد تا رامبد جوان به عنوان مجری برنامه بلافاصله به هم‌تیمی تفتی، جمله‌ای با این مضمون بگوید که "این رو نگن غیرقابل پخشه؟" و در ادامه محمد نادری هم بگوید:" وریا؟ عوضش می‌کنیم."

در زمان شمارش امتیازات مشخص شد که "وریا" به عنوان اسمی با حرف واو از روی وایت‌برد پاک شده و اسم دیگری جایگزین آن شده است(وحید). همین موضوع که شاید دست‌اندرکاران این برنامه تصور وایرال شدنش در فضای مجازی را نمی‌کردند، به سرعت به حاشیه اول فوتبالی فضای مجازی تبدیل شد.
در نهایت، اتفاق دیشب برنامه خندوانه که البته ضبط آن به روزهای قبل برمی‌گردد، باعث شد تا بار دیگر بعد از فروکش‌کردن تب جدایی کاپیتان غفوری، هشتگ وریا به ترند فضای مجازی تبدیل شود. محمد بحرانی، صداپیشه عروسک دوست‌داشتنی جناب‌خان که خودش بارها دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی مردم را به زبان طنز و جدی  مطرح کرده، خیلی زود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به صورت رسمی از وریا غفوری و بینندگان برنامه عذرخواهی کرد.

بعد از گذشت چندساعت، رامبد جوان، مجری و کارگردان "خندوانه" هم با قراردادن یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش به صورت رسمی از وریا غفوری و هوادارانش عذرخواهی کرد. او در این ویدیو می‌گوید:" دیشب در مسابقه قاطی‌بازی خندوانه اسم وریای عزیز توسط کامران عزیز نوشته شد و من همان‌جا به شک افتادم که اگر قرار باشد که در پخش دچار اشکال شده و مجوز پخش نگیرد، امتیازها در مسابقه به هم می‌ریزد و مسابقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با مشورت خود شرکت‌کننده‌ها به این نتیجه رسیدیم نام وریای عزیز را پاک کنیم، اسم دیگری بنویسیم تا مسابقه دچار اشکال نشود وگرنه وریا عزیز ماست. همه فوتبالیست‌ها عزیز ما هستند و ما هیچ قصد توهین و بی‌حرمتی به هیچ‌کسی نداریم. از طرفداران وریا عذر می‌خواهیم، هم‌چنین خود وریای عزیز."


توضیحاتی که با نگاهی مجدد به فضای مجازی درمی‌یابیم به هیچ‌وجه مورد پذیرش قرار نگرفته و کاربران معتقدند این موضوع تنها توجیه رامبد جوان برای این کار بوده و نه یک دلیل منطقی. با این حال، وریا غفوری تا این لحظه موضعی در واکنش به اتفاقات برنامه دیشب خندوانه نگرفته و البته بعید است بعد از عذرخواهی عوامل این برنامه دیگر قصدی برای واکنش نشان‌دادن داشته باشد.

وریا که دیروز در جمع بازیکنان تیم رسانه حاضر شد و سپس در زمین شماره سه آزادی به تمرین انفرادی پرداخت همچنان امیدوار است پس از صحبت‌های جدی‌ای که برای حضورش در تیم‌های سپاهان، فولاد و گل‌گهر انجام شده، بتواند سال آینده در لیگ برتر فوتبال ایران در تیمی که متناسب با پیشنیه اوست به میدان برود. غفوری پیشنهادی هم از یک تیم عراقی دارد که از نظر اندازه و ارزش پیشنهاد مناسبی برای او به شمار می‌رود اما ظاهرا ترجیح او به خصوص به دلایل خانوادگی ادامه کار در ایران است.
برچسب ها: وريا غفوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها