به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۳۴۷۳۰۷

ترس سرمایه‌گذاران رمزارز در حال کاهش است؟

ترس سرمایه‌گذاران رمزارز در حال کاهش است؟
گروه اقتصادی: نمودار قیمتی بیت‌کوین در بازار رمزارز، از روز قبل تا لحظه تنظیم این گزارش، از محدوده ۲۰ هزار و ۵۰۰ شروع به افزایش قیمت تا ۲۱ هزار و ۲۰۰ کرده و سپس با چند کندل مجددا به محدوده ۲۰ هزار و ۶۰۰ رسیده است.نمودار قیمتی این ارز دیجیتال  هنوز در حالت رنج و خنثی به سر می برد. در نمودار روزانه، سه کندل بسته شده آخر، صعودی بوده و می‌تواند نشان از تشکیل روند نزولی در تایم‌فریم‌های پایین‌تر داشته باشد.به طور کلی برآیند نوسان‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷۵ واحد قیمتی بوده است.

تحلیل کوتاه‌مدت بازار رمزارز
عدد اندیکاتور  آر اس آی در تایم فریم روزانه در محدوده ۴۵ قرار دارد. در تحلیل کوتاه مدت با تایم‌فریم یک ساعته، نمودار قیمتی بیت‌کوین یک روند صعودی را تشکیل داده. پایین‌ترین دره در این روند محدوده ۱۹ هزار و ۱۵۰ و بالاترین قله آن نیز ۲۱ هزار و ۲۰۰ است.مقاومت پیش روی این نمودار محدوده ۲۲ هزار و ۹۰۰ است که بیت‌کوین در حدود ۲۵ روز گذشته زیر این مقاومت نوسان داشت.در صورت شکست این ناحیه می‌توان در انتظار افزایش قیمت تا محدوده ۲۵ نیز باشیم.

تحلیل کوتاه‌مدت اتریوم
نمودار قیمتی اتریوم در تایم‌فریم یک ساعته توانسته بود یک روند صعودی کوتاه‌مدت را تشکیل بدهد که دیروز این روند شکسته شد.امروز کندل‌های تشکیل شده در نمودار قیمتی یک ساعته این رمزارز، در پشت مقاومت خط ترند شکسته شده قرار دارند اما روند حرکتی موفق به عبور از این مقاومت نشده و از هزار و۲۵۰  تا محدوده هزار و ۲۱۰ کاهش یافته است.

چارت ترس و طمع بازار رمزارز
چارت ترس و طمع بازار کریپتوکارنسی نشان می‌دهد وضعیت احساسی سرمایه‌گذاران از چندی قبل بهبود پیدا کرده و میزان ترس کاهش یافته این شاخص از چند روز پیش از ۲۴ به ۲۷ رسید.این شاخص هرچقدر پایین‌تر باشد نشان‌دهنده ترس بیشتر در بازار رمزارز است. به طور کلی در تحلیل بازار کریپتوکارنسی در دید بلندمدت، باید انتظار یک تریدینگ رنج یا روند خنثی را برای چند هفته آینده داشت.پس از اتفاقی که برای شبکه ترا افتاد و ریزش بازار، اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به این بازار کاهش یافته است. آنها برای اعتماد مجدد به این بازار، نیاز به زمان دارند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: رمز ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها